Beslutsångest

Okej, jag har ett problem... jag har som de som känner mig vet, enorm beslutsångest.. Ger du mig flera val kan jag välja men ger du mig två är det omöjligt...

Det är iaf så att jag köpte en skjorta igår, det kanske inte låter så dåligt men det är så att jag var tvungen att välja mellan två färger... Blå och vit... Jag hade absolut ingen aning om vem av de jag skulle köpa men det blev iaf den vita... Varför vet jag inte? Nu ångrar jag mig men jag vet att om jag skulle köpt den blåa så skulle jag velat ha den vita.. Detta är ett problem som ni kanske förstår.. Jag försökte ladda upp bilder på skjortorna men såklart gick det inte.. Dom finns på gina tricot och heter Åsa shirt.. hjälp mig!?


/S


Kommentarer
Postat av: Leila

Tack för din fråga i min frågestund hihi! Har svarat på alla frågor nu i min blogg ! <3

2009-03-08 @ 15:15:55
URL: http://augg.blogg.se/
Postat av: Emily

svar: tack så mycket :)



"jag har som de som känner mig vet, enorm beslutsångest.. Ger du mig flera val kan jag välja men ger du mig två är det omöjligt..."

Oj oj oj, jag har också det. Otroligt jobbigt asså :/

2009-03-08 @ 19:57:06
URL: http://emali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0