Hellre blöt!

Igår kväll fick jag reda på att min lilla kusin låg på sjukhuset helt ensam med brutet ben. Åkte in, myste och sov över.., fast jag kan ju inte säga att det blev mycket sömn direkt.., stackarn hade jätteont men fick hon någon smärtlindring? Nej!? Dumma, dumma sjukhuspersonal.. Ja ja vi vaknade iaf tidigt idag och kollade på film ända tills jag gick till gymmet och tränade.., och tro mig! det var jobbigt! När vi var klara kollade vi på varandra och upptäckte att vi var helt genomblöta, kanske inte så hett men saningen är hård..

 "Ja men hellre blöt än torr!" säger jag!


Insåg att det där sista i första stycket kan vara lite förvirrande, men för att få det klart, jag och min kompis tränade. Inte lillkussen, skulle vara lite svårt i hennes fall... heh!


/S

Kommentarer
Postat av: johannast

aahahhahah fattade inget där ett tag

2009-03-03 @ 22:18:04
URL: http://jhnnastorm.blogg.se/
Postat av: Dee

Du måste förstå att du redan är ÄGD Safia! Du skriver bara om allt du redan har påpekat. Det verkar som om du har väldigt svårt att ta kritik då mitt första inlägg handlade om att du svär mycket och det resulterade i ett grovt påhopp på MIG, som jag givetvis parerade medan du endast svarar med ny kritik igen, och har inte på något sätt givit giltiga motargument. Och sluta försök använda formella ord för det är så tydligt att du inte kan det. Inse att du har förlorat bara. I en debatt måste man ha precision i allt man säger/skriver och framför att motargumentera vettigt innan man tar upp massa nya ämnen. Ämnet var svordomar vilket du i princip ignorerade med en riktigt tonårs mening. Dessutom så skriver du på tok för mycket och pratar bara bort dej själv. Tack för en god match. lägg dig ner och känn dej ner lagd!



btw.

Jag ska till Rhodos, Jag ska till Rhodos, Jag ska till Rhodos, Jag ska till Rhodos, Jag ska till Rhodos!!! LALALALALALALAAL :P

2009-03-04 @ 11:51:22
URL: http://dina.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja men sök på designa din blogg på google, då kommer du till en kille som har en jättebra sida där man får reda på ALLT man behöver veta! :)

2009-03-04 @ 13:37:24
Postat av: johannast

den sista kommentaren va självklart från mej. hehe

2009-03-04 @ 13:37:54
URL: http://jhnnastorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0