Söndag 26 december

Hello!

Oj, oj, oj.. Igår efter att jag min kusin åkt hem och jag och min familj myst framför film så blev det bestämt att vi skulle gå ut. Så då var det bara att svira om och åka in till stan.

Kvällen började med förfest hemma hos Josefine innan vi (hela gänget där) drog ner till Marité för lite juldagen-festande. Inne på Marité höll också Anders Bagge själv hus. Liten rolig man det där. Efter riktigt mycket dans och skratt och efter att Marité stängt blev det Donken för att sedan gå vidare hem till go-Calle.

Hemma var vi igen vid 4-5 på natten och somna det gjorde vi inte fören någongång vid 7-tiden.

Härligt var det då telefonen ringer redan klockan 11. Dagen har spenderats på kebab baren och med godis i sängen. Nu ska jag nog käka lite mer innan det blir film.

Vi hörs senare om inte imorgon.

Kameran var inte igång igår så det blev i stort sett inga bilder alls. Dock innan vi gick han jag sno åt mig en bild på min fina fina vän. Shit vilken puma alltså!



/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0