hemma och depp sm?

Är hemma från skolan nu, slutade innan 13 och skulle egentligen behövt gå hem och sova/vila men istället drog jag och Donia ner på stan och jag handlade en del, blev en till skinnpaj, två tröjor och en almenacka... juste glömde jag säga att jag beställde väskan ändå? Inte bra det här... måste sluta...

Nu ska jag snart iväg på jobbet men vill verkligen inte. Jobbet är jättekul när man vill det men om man känner som jag känner, dvs att skrika på alla jag träffar, då är det aldrig en bra ide att gå till något jobb.. men men börjar 16:00 så ska snart traska iväg...


Less nu va! :) tror jag vaknade på lite fel sida idag..








Ne nu ska jag dra på jobbet :) Wish me luck!


/S

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

ha så kul på jobbet =)

2010-01-20 @ 17:25:57
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: eemma

galet fin blogg !

allt bra?

2010-01-20 @ 18:17:00
URL: http://tiotusensoldater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0