Måndag 5 Juli

Halleloja!

 
Så otrolitgt härligt att känna doften av mat när man kommer hem hungig efter stranden…livet borde alltid vara såhär heh
 

Mina vänner kom igår och det första vi gjorde var att gå ner på stranden och sola. Efter det gick vi till deras lägenhet och tog det lugnt i några timmar innan vi gick ut och vidare på ett strandcafe.


Idag har vi bara varit på stranden och lekt både i vågorna och med sten. Helt livsfarligt är det att bada i vågorna och det är svart flagga. Vi gick dock bakom en klippa där badvakterna inte går och lekte.. Slungades som om man vore en fjäder.. Och det gick nästan inte att komma upp. Inte så smart idé med andra ord.




Gick upp på terassen för att sola lite men slutade med att jag gick ner igen pga att det blåste för mycket.


Lite ointressanta bilder men tog inga då vi var på andra sidan klippan med mobilkameran bara med den andra.. 

Nu ska jag kolla på någon film under siestan eller gå till mina vänner som åker imorgon.

 

Ha det bra!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0