Populär??

Jag tror jag har blivit den mest populära blondinen av alla på hela stranden bland småbarnen..på grund av min supermadrass! Den har håller ännu efter hundratals vilda barn! Hahah alla var så rädd att jag inte kunde marockanska att ingen vågade fråga om dom fick låna den först men sen tillslut vågade sig en söt liten charmör fram till mig och efter det brakade helvetet lös! Hahah nejdå men efter det kom alla dom söta små sakerna fram med blinkade stora ögon ¨få jag lååånaa???¨ hehe kan ju inte säga nej då heller!







Sitter iaf nu nyduschad och inkrämad med vad som måste vara 5liter hudlotion på våran altan(säger man så ?) med laptopen i knät :)


Tror inte att det blir någon utgång för mig ikväll både för att mina magsmärtor har blivit värre och för att jag är lite irriterad.. men vem vet vad denna natt har att bjuda på right?


äåö


/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0