7eleven

Yes här sitter jag nu och kollar runt på internet och dricker världens godaste Cafe Cooler. Pappa har inget internet hemma och tvkontrollen la av så jag kan inte se på tv heller. Spenderade en timme med att spela spel med mig själv med det var inte särskilt tillfredsställande alls hahah! Så.., ja nu sitter jag här.

Resan hit gick bra och snabbt. 1timme och 20min tog det totalt från östersund in till Sthlm C. Träffade en vän på planet som skulle flytta till Madeira. Jäkla lyllo! Wanna be U. Men men åker till Marocko imorgon i 5 veckor så ska verkligen inte klaga :)

Juste! Skitdåligt väder här i Sthlm.. Whats up with that? hmmm..





 

Tagna för ett tag sedan hemma hos pappa :)


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0