Måndag 29 november

Men hallå!

Har inte kikat in här på en hel vecka nu! Har haft en massa och ingenting för mig. För att sammanfatta veckan så har den gått otroligt snabbt och bra. Helgen var grym. Den började på fredagen med ett gäng (på totalt 17st tror jag) härliga människor på multichallenge här i östersund. Vi började med Laserhallen där det var killarna mot tjejerna.., ja killarna vann nog lite..! Sen blev det sumobrottning och gocart innan vi drog vidare till bowlinghallen för lite kvällsbowling. Sjukt skön stämning var det iallafall hela tiden.

Efter det, ja då drog några på krogen men jag och Sandra tog en liten mini-roadtrip här i Östersund och lyckades hinna med både det ena och det andra, från att sjunga falskt, till att jaga bönder. Efterhäng tills 06 på morgonen och resten av helgen hängde jag bara med en kompis och myste. 

Vad mer? JUSTE! Glömde jag berätta att JAG HAR TAGIT KÖRKORTET!??!?! 

Bjuder på lite bilder från i fredags..

 
Tjejerna +en av killarna!


Hahaha asså körde en ganska hård match mot Sandra i världens tyngsta (och kanske mest svett-snuskiga) dräkterna någonsin! :P


Sandra var en god kämpe men...


..det räckte inte hela vägen hem till en vinst för henne ;)


Grabbarna körde också en match.. en aning hårdare än mig och Sandra kan man säga!





Det var lite bilder från i fredags iallafall! Just nu är jag sjuk som stryk och har knappt kunnat ta mig ur sängen på hela dagen.. :(

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0