rainy rainy day

Önskade verkligen att det hade gått 2 veckor nu och att jag var klar och fick åka hem. Gillar Eskilstuna, gillar skolan, gillar eleverna, gillar lärarna men jag känner mig ensam. Och jag har nog aldrig längtat efter alla så mycket. Min familj, mina vänner ja allt.

Haha ja, det har bara gått 2 dagar (eller 3) men jag kände mig redan ensammast i världen igårkväll..., efter en dag?! Det är verkligen inte jag så undra om jag håller på att bli sjuk? Tror det. ;)

Längtar även till morgonen.. Jag har ju sagt hur jäkla god hotellfrukosten är här!! Gör min dag helt enkelt!


Gammal bild. Fastnar ju inte på bild.., kollade på mig själv och på bilderna nyss.. SHIT VA BLEK JAG ÄR. I helgen då jag åker till sthlm ska det åtgärdas!


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0