Besviken...

Shit va besviken jag är nu. Går inte att beskriva. Ni som tror att det här är så himla bra för sverige. Vänta bara tills ni blir sjuka eller någon i er närhet. Då ni inte kan jobba men måste för att överleva. Vänta bara. Fan säger jag bara.

Fattar fortfarande inte de människor som är så sjukt okunniga. Vet människor som har röstat höger bara för att det låter "rätt". Det har typ blivit en trend att säga att man är höger för då låter det som man har det välställt. Idioti är ordet för det. Ren idioti. Mycket bättre är det att ge makten till något som gynnar alla och inte bara en grupp och knappt ens dessa människor om de inte håller sig friska och arbetssamma.

Aja gjort är gjort men en sista sak. HUR FAN kunde SD ta sig in i riksdagen? Citerar en del av en text en vän just la upp på FB "Ska vi inte försöka enas ist för att splittras? Idag ser jag på ett svagt Sverige som gräver sin egna grav."

Avslutar såhär: Vi har idag alltså valt en regering som inte bryr sig om de som har det lägre ställt (de vi egentligen ska/behöver hjälpa) och samtidigt valt in ett parti som stödjer rasistiska frågor och är främlingsfientligt. En fråga bara? När blev sverige så egoistiskt att folk slutade bry sig om andra och när blev vi främlingsfientliga (missade jag det eller?)?

Nu ska jag sluta. Detta är ingen politisk blogg. Men nu har jag iaf fått ur mig det jag kände. På med en film och mysa ner mig i det varma täcket blir det här.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0