Fredag 17 september

Godmorgon!

Här är det stress stress stress! Orkade inte kliva upp så tidigt som jag hade planerat så det blev ju självklart så att jag låg kvar i sängen på tok för länge och snooza... Vilket nu gör att jag är stressad! Har inte heller någon aning om vad jag ska ha på mig ikväll...bläää får slänga ihop något.

Slutar även idag 18.00 efter det så är det iväg för att handla lite grejjer för ikväll med mamma. Sedan raka vägen hem till C&S (Cecilia och Sandra) där vi ska vara..

Aja nu måste jag verkligen skynda så att jag hinner!

/S

Kommentarer
Postat av: Sannaliten

Okej, Hur är läget då? :)

2010-09-17 @ 16:02:54
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0