Ändrade planer

Det blir Alanya! Härligt! på fredag åker vi kl halv tio! Ska bli så jäkla kuuul! gaah måste nog lugna mig lite.. :P

Idag är det morsdag och vi käkade passionsfrukts/chocklad tårta här hemma. Gott gott gott.

Nee f*n orkar inte vänta tills på fredag.. Ge mig fredag NYSS!

/S

Resa!

Ja nu är det bestämt och iaf nästan bokat! Jag och mamma drar till Grekland nu på torsdag! Lesvos blev det! Fan va mysigt vi ska ha! Jag blev lite besviken när jag trodde att det inte fanns någon strand.. men kollade på andra bilder än de resebolaget hade lagt ut och klart som f*n så hade dom ju jättefina stränder! Ne nu ska mamma få komma in och boka! Sen blire tårta till morsdag! :D

Mamma har blivit sjuk.. heheh!

Jag trodde det var jag som var helt besatt av att åka men icke!? De senaste 3 dagarna då jag har kommit hem har hon suttit vid datan och varje gång jag kommit hem har hon skrikit "SAFIA JAG VET VART VI SKA ÅKA!" så mycket för spontanresa?! haha nedå hon är så söt så! Längtar!

oj

hehe.., jag skäms inte över att jag spenderade två dagar non-stop framför twilight..

Så jäkla härligt med att det är lov! Och när den här veckan är klar så är det bara en vecka kvar tills jag åker! ska bli så skööööööööööönnnnnnnnttt! med andra ord längtar jag (för den trögtänkte).


jag har blivit besatt?

av twilight.., har sett den innan men hyrde den nu igen och har sett på den hela natten och hela dagen nu? inne på 6:e gången? uscha, i höst kommer nästa ut. MÅSTE SE DEN! LÄNGTAR!



(såhär ser nästa ut)

Ska snart köpa böckerna.

/S

söndöööö!

snuskigt trött! vill åka utomlands!? nyss helst då..

Lördag skit på Donia och co!

bajs på donia och co!

shoot you in the head muttafacka!

/S

Fredag

förutom allt som hände igår har dagenn varit härlig! Var på rubyn idag och det var kul haha! Även att dom hade gjort ett nummer då killarna dansade blaett HELNAKNA! det gillades! tjejerna satt och dregla och det tror jag även många av killarna gjorde! ;) fast lite ruskigt var det att en av spelarna fick åka ambulans därifrån...

Ikväll ska jag ut tror jag .. om jag orkar? känner mig jättevek och svag? inte bra men det löser sig nog :)

Skickade in många mms igår men inget kom fram? Bajs just nu på blogg.se!

/S

Torsdag

Hinner inte mycket idaf för idag är det stress! ska på dansshow ikväll eller nästan direkt när jag kommer hem för jag ska sminka och styla männsikor där! men ska skicka in lite bilder på det sen!

höres senare!

/S

Onsdag!!

och gladare är svårt?!

undra varför det blir så ibland? jäkla idiot donia säger bland folk att det beror på en annan sak!? MEN DET GÖR DET INTE! hehe angermanagement... :D

Nationella idag igen i matte så det var ju kul! not...

idag så skulle jag ju få sluta tidigt igen men fick man det? neeheeni! det fick man inte? Dumma lärare, istället så hade vi nationella på morgonen istället för sovmorgon (?!) efter det då hade man ju bara ungefär 3-4 timmars hål!? för att sedan ha en lektion på ca 20-30min? nej det är inte okej! vad tänker dom med? var planerat att vi skulle få sluta tidigare men så ändrar dom.. jaja fick ju iaf mycket gjort (skämt!).

haha efter detta är humöret ändå på topp! Kan inte bli bättre!? eller jo tro mig det kan det ;).

Nu ska jag gå ut en sväng sen ska jag verkligen (försöka iaf) att plugga! har insett att jag har väldigt mycket att göra.. och sen städa...Livet. nej.

/S 

Nachos och gucca och jordgubbar!

är bland den godaste man kan trycka i sig! mhm! det har det blivit mycket av! inte mycket plugg...var meningen men det blev inte så mycket sånt.. :D

Har nästan bara härliga dagar numera? fick även reda på att jag slutar tidigt imorgon med! lovely!

Betedde mig riktigt barnsligt idag och det är så det ska vara. tror jag är skapt till att inte växa upp? PeterPan im comin to join you! hahah

Ne nu ska jag sova.. ensam?! vill inte men måste.. ingen annan är ju hemma? Men har ni en stor stark kille så känn er fri att skicka hem honom till mig nyss ungefär?!

Godnatt!



/S

Tisdag!

Godmorgon!

mitt humör är på topp so nothing can turn me down now! Dom åkte även imorse så nu är jag ensam.. men det ska bli kul!? eller? :P

ne nu måste jag plugga lite PUL-lag ;)

Kan det?

/S

Godnatt!

nu ska jag sova.. så sjukt trött! Imorgon åker resten av familjen till London och jag blir kvar här själv hela veckan.. inte så kul men det ska jag se till att ha! hah!
 

Måste bara nämna att jag kanske har den sötaste vännen som finns? (hon i svart)

/S

Måndag and @ bad mode!

Kom fram till ösd för ett tag sedan och hoppade rakt in i skolarbetet på lektionen. Kom glad som jag vet inte vad men det ändrades såklart! haha ne men vi har ett jättestort arbete som vi har jobbat med sen vi började.. hon som har alla våra saker är inte här och är nästan aldrig det men jag tror inte det skulle spela någon större roll för allt är ändå dåligt och halvdant gjort eftersom det inte gått att göra någon gång?

Jaja .. sånt händer? Varit med om något liknande?

Jag har nog tusen flygplansberättelser att berätta för det händer alltid något? Och det som hände idag har hänt mer än en gång! Personen breve mig sitter och fiser hela resan!? what the fuck tänker jag? men hon fortsätter med att fisa.. STANK gjorde det men jag tyckte lite synd om henne för när vi hoppa av sprang hon (och tro mig alla springer inte med sådan hastighet i vanliga fall!) snabbare än snabbast till toaletten! hahah och ut kom hon inte med samma byxor! hah!

/S


Härligare!? älskar sthlm.

har haft en underbar dag! gick på stan, åt på tacobar sen satt vi i kungsträgården och fika i ett antal timmar! Fan vad jag längar tillbaka hit till sthlm ibland..

hahah vi gick och handlade innan vi kom hem jag och pappa, innan vi handlade ringde hans fru och sa att hon höll på att parkera bilen.. när vi väl kom innanför dörren syns ingen fru till? Vi börja asgarva och tror att hon har låst in sig själv i garaget och förbereder oss på att mobba henne samtidigt som vi springer ner till garaget. Nu måste hon var arg tänker vi (finns nämligen ingen mottagning där) så vi blundar när vi öppnar dörren och där står hon. Men inte arg alls? hon hade precis blivit klar och hoppat ur bilen! haha? kände oss en aning dumma efter..

här kommer lite bilder:


Åt bland annat årets första jordgubbar!


Köpte den här snygga jäkeln!


Såhär såg man ut!

ska nog gå och lägga mig snart! Godnatt bloggen!

/S

Söndags bajs!

har suttit här nu i över en och en halv timme och försökt fixat pappas cam, funkar det? nepp! man måste installera msn först och det har nu tagit ca en halvtimme och den står bara på 83%? min dag asså...

vaknade imorse och var påväg in i duschen då jag hör några plinga på dörren, jag blir så rädd att jag springer in på toaletten och slänger mig i badkaret för att gömma mig vilket resulterade att dom andra vaknade! det var bara de som renoverar om köket... bortgjord tjej? svar ja!

hmm nu kanske camen vaknar snart? hoppas hoppas!

/S

KILLAR KILLAR KILLAR!

förlåt för jag säger det men jag älskar killar? något jag inte kan hjälpa? snygga välbygda och charmiga! (hehe jag gillar de killar som är så)

Hittade supersöta killen när jag var och handlade! yeah baby! Sånt gillar vi!



grr hahah watch out killar för här kommer jag krypades!

/S

Lördag och framme i sthlm!

eller okej jag kom fram vid 14.00 tiden men sen så gick vi på stan en sväng och självklart favoriten kungshallen! fast jag hade ätit redan innan..

Riktigt kul var det att åka ner med bil och mamma! var år sedan vi gjorde något sånt så mysigt var ordet!

Kom också att tänka på igår när jag och två vänner gick på stan. Vi gick precis in på hm då jag hör en tjej säga till vad som såg ut att vara hennes mamma "tror du det gör något om man inte betalar?" (detta sa hon högt?) sen när dom går förbi larmsaken så börjar det pipa då både "mamman" och "dottern" springer iväg ut ur affären i världens fart? hahah jag stod bara och gapade? det som kanske var mer förvånande var att ingen gjorde något? asså jag menar att ingen ens stoppade dom? vilket var ganska kul men dåligt?

Nu ska jag gå och handla och sen kolla på film men vi hörs senare!

/S

Sleepy..

..är vad jag är nu. mysig hemmakväll blev det iaf och jag har insett att man kan sakna vissa personer hur mycket som helst även fast man inte har varit borta från dom någe länge alls?

hahah kom och tänka på min lillebror igår när två av mina mostrar var här och hälsade på! Stackarn! vanligtvis går det inte ens att slita ungen ifrån datorn men när dom kom sprang han ner på sitt rum snabbare än snabbast och kom inte upp något mer. Efter ett tag fick både mamma och jag sms.

(lillebror) - har dom gått snart?
(jag) - haha ne lillen vadåra?
(lillebror) - ehh.. okej kan du säga till när dom gått?


hahahah stackarn! i våran släkt/familj är tjejerna de som bestämer och lillen måste nästan ha kissat på sig när de sprang runt i bh:ar och skulle prova kläder!

Imorgon drar jag ner till sthlm en sväng, det ska bli mysigt..
/S

Fredags raggning!

Bästa raggningsrepliken:
Du skulle se mycket bättre ut om du gick ner ungefär ett och halvt kilo. Alltså ungefär lika mycket som dina skor och kläder väger.


hahah! roligare! ja, jag har en aning tråkigt?

Idag ska det nog bara bli mys hemma? för sen imorgonbitti så åker vi till sthlm (jag och mamma). Ska bli skönt, det känns som om det varit ett litet för stort uppehåll mellan sthlms besöken nu. Men det blir det ändring på nyss! (härligare uttryck det där nyss! smittsamt också..)



/S

inte alltid men nästan!

Ibland kommer såna här dagar då amn bara mår dåligt? jag tror att jag fortfarande kanske har lite influensa kvar i mig och det kan vara därför jag mådde så dåligt idag? Läste iaf i veckorevyn att man skulle ta hand om sig själv om man var lite nere så efter att jag gick från skolan tog jag hand om mig själv riktigt! Hårinpackning, ansiktsmask, god mat och målade naglarna till bra musik! Efter det gick ju dagen upp några snäpp! Funkar som dunderkuren! och jag känner mig nu rejält (kan låta divigt men) jäkla snygg!

man kan inte vara på topp alltid men nästan!



(ska börja med att ladda upp lite bilder så här kommer en till att börja med.)

/S

Torsdag and goodmorning!

Goodmorning! Humöret är på topp idag fast jag vaknade en timme för tidigt? Detta är ovanligt? Och sprang gjorde jag också för att jag trodde att jag skulle missa bussen men innan jag sprang ut så insåg jag att det var en timme kvar.. haha men sånt händer eller?

Det måste bli lite ändring tror jag? Måste börja ladda upp lite bilder för detta börjar kanske bli en aning tråkigt?

/S

Onsdag skola?

Nu sitter jag här nyduschad och vaken.. alltså inte speciellt roligt!? varför jag sitter här så tidigt är för att jag ska kolla lite saker åt min bror och mig till pappas födelsedag.. Vad ger man någon som kan resa redan överallt i 50års present?

Undrar om jag ska till skolan? känner mig lika dålig som igår men det känns som om man missar lite för mycket sen måste jag ju komma igång med "uppdraget" känner att det redan har blivit lite för mycket tankar inom det så ju snabbare jag blir klar med det desto bättre!

Ne nu måste jag börja leta! men var?

/S

Sommaren?

När man tänker på det så har allt gått snabbt nästan för snabbt? Snart har jag gått ut ett helt år till och det har gått så läskigt snabbt att jag knappt märkt det? Planerna för sommaren är många och få.., allt beror på. haha det där rimmade lite!? Jag vill iaf komma fram till att jag har fått lite ångest! Och inte har man skaffat sig något sommarjobb ännu? Det bådar inte bra men vet ni? det löser sig!

Livet går inte under!

Idag är det inga bittra tankar! (förutom att jag inte kan fortsätta på mitt "uppdrag"! F*n!) salut for that men hur länge brukar sånt/det vara hos mig?



Wanna lay under a palm!

/S

kalla mig master!

Ja gör det! gör det bara för jag har gett mig in på att designa min blogg nu! som det kanske syns (hoppas jag?) har det blivit lite ändringar? och mer ska det bli men har inget bra program här hemma så att jag kan fixa någon snygg header? men det får bli någon annan gång!


/S

piss!

jag kom ju på att nu när jag inte är på skolan så kan jag inte börja/fortsätta med mitt uppdrag eller vad man nu ska kalla det? Tiden går bort? Det är faktiskt inte långt kvar till sommaren och jag måste hinna innan dess.


Tisdag bajssjukan

Jag blir inte sjuk eller frisk? jag blir bara sjukare och sjukare så igår fick jag gå hem och idag tog det en halvtimme att gå upp ur sängen? Tydligen har jag någon influensa? Alla som jag känner har fått samma effekter nu och igår droppade alla av från lektionerna med jämna mellanrum. Jag med då.

Sämre tjej det här (ringde min kompis som också ligger hemma hon droppade tidigare än mig igår.):

(hon) - Safia.., förlåt om jag säger det här men.., men jag tror att jag har smittat dig!?

Jo du din lilla fisk, jag tror vi har smittat varandra för jag har varit sjuk länge men struntat i det och nu fick jag mitt straff.. pooop!

Safia du ska ha på dig varma kläder ligga och vila och äta mycket inte anstränga dig alls!

Vanligtvis blir jag glad av det där? Vad kan man göra mer än att lyda order?

/S

hehe...början på slutet.

jo min hunger blev botad.. och ganska rejält! Iaf så drog jag hem eftersom jag hade världens huvudvärk men som ett litet uppåtpiller så fick jag 3 par nya skor! Två par gladiator, ett par svarta och ett par bruna och sen så ett par vita likadana som jag redan hade men har skitat ner så att dom ser nerpissade ut.

Jag har lite mindre än 5 veckor på mig att lyckas med mitt nya uppdrag från och med imorgon! Jag måste lyckas, det finns inget annat val. Börjar imorgon.., eller det började idag men jag gör om det och startar imorgon. Jag ska klara det! I can do it!

Som en liten start passar det ju med en moggebild på mitt rätta jag?



/S

det går inte!?

nej det här går faktiskt inte!? jag är så hungrig att jag inte vet vad jag ska ta mig till!? Ni vet, sådär som man nästan vill spy för att man är så hungrig.., problemet i det skulle vara att jag inte har något att spy upp! Så säger någon "ät något då?" okej får jag fråga hur det ska gå till? Ska jag börja tugga på min granne eller? nej inte så smart tänkt kanske?

GE MIG MAT!

/S

på skolan

då var man här då.. hann tom med lite övningskörning imorse också! Det är egentligen helt sjukt hur mycket man kan få gjort under en dag om man bara vaknar tidigt? Lite synd att jag inte insett det innan? men men ingen världsundergång det här inte! Life goes on fast kanske lite tidigare numera? men bara kanske...

Glömde jag säga att jag är hungrig?

/S

Måndag igen.

Ja nu är det måndag igen men som en liten skilnnad är jag vaken uppe och klar nu även fast jag inte börjar fören kl 10.00.. Kan bero på att vi skulle in och träna men eftersom min härliga spasmfeber inte vill försvinna och min hals gör för ont så skippade jag det. Samma blev det för vännen som inte heller mådde så bra?... aja ingen skada skedd här inte!

Nu ska jag ta en sväng med hunden innan jag tar bussen.

/S

Pics från valborg!


Har fått tag på lite bilder från valborg! Finns grymt många fler tuffa bilder då alla brudar går ner och shakar på golvet! Men datan dampar så jag fick bara dom här nu!




Donia och jag




Budar som skakar loss!




Snygg Linn och Ida!




Mogge jag!

/S

Söndag

Jag fick inte sova bort min lördag.. nej först skulle jag gå ut och gå en mil sen så kom mamma hem och då övningskörde jag! Yes! det är så sjukligt kul! Sen efter det cyklade jag ner till nädda där kvällen spenderades på dansgalan och hemma hos oskar till vid.., hmm? jag tror jag var hemma vid halv två? på natten.. Nej mysigt värre var det!

Nu har jag precis vaknat och har en massa att göra.. tragiskt men sant! haha nu ska jag iaf sätta igång!

/S

Lördag

Jag är sjuk. Både i huvudet och kroppen?! Mer om det ska vi inte gå in på.

Jag har även kommit på meningen med livet! weeeii! 

Okej vad har hänt? Valborg var härligt med en massa tjejer och god mat hemma hos josefin. Fredag kom, hör och häpna miss D hit? första gången! Vi gick en promenad sen låg vi och myste i solen. Härligt!

Idag så ska jag faktiskt sova bort dagen! Vill inget annat när man har typ 40graders feber.... kan ju om inte annat få vara 40 graders värme? men nee...

/S

RSS 2.0