Söndag

Godmorgon!

Okej då var det redan söndag!? Snabbt tiden går :) (hoppas nästa vecka också gör det för sen är det sportlov för min del!)

Skulle uppdatera om mina senaste oaktiva dagar :P:

Torsdag: Jobbade på mässan, var faktiskt kul men kallt och lite enformigt. Nolia mässan är en mässa med en massa företag/utbildningar där de förklarar om en massa saker. Di leva var där också. Efter det drpg jag på jobbet

Fredag: Hade en ganska skön dag på skolan sen så drog jag till jobbet och efter det blev det en liten afterwork med ett gäng sköna människor innan D kom hem! Resten av kvällen spenderades med honom!

Lördag: Hemma hos D och kollade på film/myste osv. Mådde dock riktigt dåligt igår så när D skulle åka och hälsa på sin familj så drog jag och köpte med mig mat och kollade på Cougar Town hela natten. Mådde så dåligt att det inte blev någon sömn alls nästan


Tillbaka till idag! Har precis duchat, smort in mig i en massa väldoftande kräm och kammat håret i en mittbena för första gången! Cecilia gjorde det härom dagen och var riktigt snygg i det så skulle prova men vet inte vad jag tycker, vad tycker ni?

Har en massa att göra idag så kommer att ha fullt upp!



/S


:) Lördag

Förlåt för dålig uppdatering allihopa, ska bättra mig!
Mår dock riktigt riktigt dåligt nu så ska försöka kurera mig. Berättar om allt ifrån torsdag till idag ikväll eller imorgon :)

Nu, tillbaka till att kolla på alla avsnitten av Cougar Town!

/S

åhhhh

ååååååååååååhhh! skrev just ett inlägg som bara försvann! aaa vad irriterande! Förlåt iaf för dålig uppdatering, har haft fullt upp exakt hela dagen men mer om det imorgon för nu tänker jag hoppa ner och sova! :D

Imorgon kommer min D hem så blir det dålig uppdatering då så hoppas jag att ni har lite förståelse för det :P

Vi hörs imorgon så får ni ta och sova så gott allihopa!

/S

Torsdag - smallville

Godmorgon!

Sitter framför tv:n nu med ett kopp grönt te och kollar på smallville ;) Hello Clark! höhö nejdå men snart ska jag springa iväg till mässan jag ska jobba på idag och efter det blir det direkt till jobbet så får se hur mycket bloggning det blir men skulle inte tro så det blir så mycket alls :)

Ha en riktigt bra dag ¨så hörs vi när vi hörs! :D

/S

Hemma och mätt!

Nu är jag hemma från jobbet och har precis käkat! Jobbet gick hyffsat idag :) härligt att vara tillbaka och träffa alla igen :P

Ne nu ska jag få mig lite sömn allt!

Hörs imorgon!

GODNATT!

 


/S


Oliver!

Nu är jag hemma igen, blev inte mycket skola idag inte. Och idag är lilla Oliver här igen och busar :)

Klockan 16.00 ska jag springa iväg till jobbet men innan dess så blir det film och bus med oliver!



Vi kanske hörs senare ikväll! Ha det bra!


/S

Onsdag och ingen bra start...

Godmorgon allihopa!

Min morgon har varit totalt piss faktiskt.. Vaknar upp och tror att allt är som vanligt, lägger mig i badkaret och slumrar, går till skolan och märker att det inte är någon från min klass där? Ringde till en klasskompis som sa att vi idag skulle till en mässa som vi ska jobba på imorgon. Missade jag det eftersom jag varit sjuk när informationen gavs.

Jaja, fick iaf en massa annat gjort nu på morgonen

 

 

Sitter och dricker en kopp té nu under tiden jag väntar på att skolan ska börja :)

 

Ska jobba direkt efter skolan idag så kanske inte blir så bra uppdatering.

 

/S


Bedtime

Blev ingen solning :P ´Helt enkelt för lat idag men sådana dagar får man ha ibland! Det är okej. Helt okej.

hehe nu ska jag iaf hoppa ner i sängen och sova inför skolan imorgon! ;D


GODNATT!



/S

Vi är inte klar ännu!

Herregud! Hela dagen har vi hållt på nu och vi är fortfarande inte klar!?! Vi har rensat garderoberna, tvättat och en massa mer men fortfarande så är vi inte klara! my oh my..

Vi är iaf helt utslagna nu och har satt oss framför tv:n med en kopp te och lite skorpor!

Nu blir det film!




/S

städa!

ne nu ska jag och Cecilia ta tummen ur rumpan och börja städa, ser en aning förjävligt ut här hemma :) hehe det blir det snart bot på!


Funderar på att ta en liten promenad sen? skulle vara härligt men vet ej om jag (jag vet laaat) orkar? :P



/S

Tisdags kyla

Vaknade för någon timme sedan óch vad är det jag ser? Jo det blir bara kallare och kallare, 30- vad är meningen med det? Jag som trodde vi var påväg mot våren? Aja ingen mening i att vara bitter! :D

Blir ingen friluftsdag för mig idag iaf, är inte frisk ännu och då är det inte bra att vara ute i den här kylan, en annan sak är ju att gränsen på att vara ute och göra en massa aktiviteter med skolan går när det är 15 minusggrader och nu ska vi vara ute fast det är 25-30? inte okej.

Vad blire idag då? Jo plugg och solning! höhö hörs senare!


/S


Nu går jag och lägger mig!

Nu ska jag gå och lägga mig, lovar bättre uppdatering imorgon!

Blev inga bilder idag men avslutar med en bild från i julas jag just blev taggad på @ facebook ;)


Min kusin Sebastian, jag och min kusin Sanna ;)


GODNATT!

/S

10 things I hate about you

Sry för dålig uppdatering men slutade jobbet klockan 18.00 sen gick jag och handla/laga mat. Var tvungen att fixa en del viktiga saker efter det och efter det ja... JA DÅ VAR JAG FAST!

HELT SNUSKIGT BESATT är/har jag blivit av en serie som heter "10 things I hate about you" ohh! pirrar i hela kroppen när jag sitter och kollar, vet inte men lever mig in i det så extremt mycket eller nej jag vet inte men jag känner det som dom gör i serien, känslor och sånt! hahaha sjukt fjantigt men så är det.


Har avslutat hela season 1 och första avsnittet i season 2 kommer inte ut fören den 29 MARS?!?!? Gaaaah jag kommer bli tokig!

här kommer bilder från serien! heheh yes im obsessed!



10 Things I Hate About You, Ethan Peck

 




Sista scenen i sista avsnittet S1!!!


/S


Måndag!... suck!

Då var det måndag igen. Tillbaka till praktiken. Gillar praktiken och människorna men eftersom att jag inte ännu är frisk så känns det tungt, riktigt tungt..

Jag skulle vakna tidigt idag snozzade i ca två timmar? hat jag hunnit göra det jag skulle? nee hahaha!

Sprang ner till affären igår ändå..hehe fick med mig hem en hel del, chips, choklad och en massa nyttigt faktiskt! Köpte med mig mozzarella och avokado! Men nu ska jag slänga i mig lite frukost sen blir det spring ner till praktiken!


Slutar 18 idag men har en del ärenden att göra så kanske kommer hem senare :)


/S

Hemma i stan nu!

Nu är jag tillbaka hemma i stan! Har varit jättemysigt hemma hos mamma men man måste tillbaka ;) höhö! Vi skulle gå ner med tvätten till tvättstugan jag och Cecilia, vad gör jag då? Jo! drar fetvurpan och landar på min sköna/stora rumpa!

Gick och träffade mamma innan jag gick hem :)



Funderar på om jag ska springa ner och köpa något gott!?! Är så stööört sugen? gaaaah blir helt galen!


/S

Stackars lillebror

haha jag tycker synd om min lillebror. Det visade sig att jag inte behövde tvinga honom att umgås med mig utan hans trådlösa internet hade tagit slut (han hade tydligen förbrukat mer än vad han får) så nu var han galen och sällskapssjuk. Slutade med att vi i stort sätt brottades över maten! Like old times!!

Han blev ledsen tillslut så nu ska jag ner och överraska honom med filmerna jag har fixat åt honom så han har något att göra ;)



Bild tagen för någon vecka sedan då min lillebror hälsa på i stan!


/S

Söndag at mama!

Godmorgon! Vaknade ännu en gång upp här hemma hos mamma, det var egentligen menat att jag skulle åka med henne in till stan och åka hem idag men hon tyckte imorse att jag skulle sova vidare så jag åker hem ikväll igen istället!


IGÅRKVÄLL FICK JAG REDA PÅ ATT BILJETTERNA TILL MAROCKO ÄR BOKAD OCH KLAR NU! DEN 12 JUNI LYFTER VI OCH JAG BLIR BORTA I 5 VECKOR!!!


Jag i mammas nattlinne :D



Och självklart dagens moggebild ;)


Nu ska jag nog snart tvinga min lillebror att umgås med mig!


/S

Home sweet home!

Nu är jag och mamma hemma igen. Vi gick en sväng på stan men var för sent ute så vi hittade inga skor till mig.. Sen gick vi på Eastern palace och myste med buffé! Jättegott! Nu är vi som sagt hemma och ska nog snart mysa till det igen ;)

här kommer lite bilder :P jag och mamma lekte lite! Vi glömde dock ta bilder under tiden på stan men när vi kom hem så blev det ;)


Jag innan jag åkte in till stan.



När vi kommit hem.



Jag och min vackra mamma!





Det var den här lördagen det! Vad har ni gjort för roligt?


/S

Lördag :)

Idag är det lördag! Kanske dom flesta visste men kände att det var värt att nämna!

Jag tror att jag börjar bli bättre! Fortfarande sjuk och täppt i näsan men har slutat ha huvudvärk och sånt, har nog inte så mycket feber längre :)

Idag så ska jag in till stan och träffa mamma så ska vi äta, köpa bra skor och kanske kanske gå på bio om det inte är dåligt väder.

Först blir det frukost med familjen.


Känner för en härlig fruktsallad!


JUSTE!
Igår kväll fick jag veta att jag är med och tävlar om att bli veckans blogg här! Stört roligt då det är första gången jag är med och tävlar! Skulle vara jättegulligt om ni ville lägga en röst :)


/S

Let´s Dance

Kollar på Let´s dance med Familjen! Hoppas ni har en mysig eller galen fredagskväll! :D


Kling och Da Silva



/S

Taco!!

Nu är det taco sing-a-long här hemma! Jag och mamma springer runt och sjunger!!

Jag och min mama åkte in till doktorn och tog proverna sen gick vi in på ICA där jag hittade mitt nya favorit Shampoo och balsam! Just Glow heter det och har gått på reklam ganska mycket. Min förra och nuvarande favorit (är nog inte någon som går upp mot de) var herbal essenses! Men dom har slutat sälja det nästan överallt!? whyy?

Detta luktar iaf så gott att man nästan blir hög på att sniffa det!


Så otroligt gott! Etuiet fick man när man köpte bindor. HAHA det tyckte jag var fiffigt!




Vi äter tacos varje fredag i våran familj och har gjort det sen innan jag kunde gå så nu blir det att hjälpa mamma med maten!


/S


Lunch

Lunchen blev stööört god, riktigt lyckad faktiskt, alexandras recept var jättebra! Hittade även en gammal medina skiva som jag dunkade på högsta volym under tiden jag lagade till maten! 


Nu kom min lillebror och mamma hem och min söta lillebror hade köpt kanderade jordnötter till mig som gullungen vet att jag gillar!

Sen blir det att åka in till doktorn!






/S

GODMORGON FREDAG!

Godmorgon allihopa! Idag har jag vaknat upp på strålande humör! Fortfarande rikitgt sjuk även om en förbättring har skett tills idag men blev bara så glad idag. Är nästan alltid det på fredagar. Jag menar det är ju lixom fredag!

Ska laga jättegoda vegetariska biffar som till frukost! Jag och mamma brukar göra dessa men Alexandra hade ett jättebra recept här som jag ska prova på!


Återkommer så fort jag är klar!



/S

Vettigt?

Har inte gjort något vettigt alls idag!? Kollat på film, retats med min lillebror, pratat med mamma och kollat på ännu mer film. Såhär får man vara när man är sjuk. Känns dock som om jag alltid är sjuk på något sätt..? :S

Imorgon händer det något iaf, då blir det sjukbesök, eller rättare sagt, jag ska in och ta prover/uppföljningsprover och se om jag har förbättrats! Hope so!!!

Lägger in dagens skönaste/vackraste låt. Nog sist i bloggvärlden med att göra det men so what? den är bra. punkt! :).




/S



Feber och förbannad!

Precis så, jag har feber och är riktigt förbannad! Eller nej men irriterad. Den lilla och verkligen lilla energin jag har haft idag använde jag för att ta lite bilder med en kamera jag hittade här. Tror ni det finns någon sladd som jag kan koppla in den i datan med? nej.. Tror ni det finns ett minneskort som man kan stoppa in? ja, men det är från 40:talet så det är typ större än hela datan :) Hejja Safia!


Sandra lämnade sin hårddisk hemma hos oss och sa att hon hade ett album från en utekväll på oss tjejer! Så här kommer lite!


Jag, Carro och Cecilia! KOLLA Carros min!



haha vet inte riktigt vad jag sysslar med men antagligen som vanligt så bjuder jag på mig själv ;)



Och såklart självaste Sandra!



Åh! Nu kom mamma fram med en kopp mynta-té, mitt favorit té. Bästa tét som finns är mynta té från marocko. haha blev mycket té nu! :D


/S


Torsdag - Living the good life

Då var det redan torsdag och jag vill inte ens veta hur mycket jag har missat på skolan nu. Men men är man sjuk så är man. Mamma vägrar låta mig gå och det kanske är bra ändå.

Här hemma hos min mami lever man verkligen the good life igen! Mamma som pysslar om mig, min lillebror jag kan retas med, mat som serveras utan att jag behövt tänka på att köpa hem eller ens lagat maten, min underbara lilla hund, mammas man som jag kan reta gallfeber på osv.

Det enda lilla problemet nu när man är sjuk är ju att man mår så dåligt och ser ut som en blek och äcklig sunk! :) Därför är jag inte så pepp på att lägga upp bilder just nu :)


Ska snart gå ner och äta frukost, som min älskade mamma också gjort till mig!




Blir tokig, vill vara glad och fräsch inte sjuk och sunkig----> Im on this side..!



/S

hemma hos mami

Nu har jag varit hemma här ett tag och njutit av min mammas goda mat och min familjs kassa humor, precis som det ska vara! Ska gå upp på övervåningen nu och kolla på någon film om Australien som min mamma skröt så mycket om :)

Tror inte det blir så mycket mer ikväll utan nu måste jag vila om det inte ska bli värre men vi hörs imorgon :)

/S

Mamma!

Nu åker jag hem till min mamma, klarar inte av att vara själv och sjuk längre hehe.. Det är nog det enda som är bra med att vara sjuk, dvs att mamma finns och tar hand om mig så jag slipper bry mig om något och bara låta henne ta hand om mig! :)


Men då hörs vi senare ikväll!



/S

Wakey

Fick en kommentar om att det inte heter dåligare utan sämre. Hahah tack för hjälpen! I varje fall så vaknade jag upp för ett tag sedan.., MYCKET SÄMRE. Uscha jag hatar när det inte blir bättre.. Har varit uppe flera gånger under natten. Inte speciellt kul det här.

Till lite roligare nyheter! Jag använde Veets hårborttagningskräm? Ni vet den som man bara har i duschen? Trodde aldrig att det skulle funka men det gjorde det!! Haha sjukt kul..ehe för mig iaf?



Nu ska jag stiga upp och göra mig en stor kopp té och frukost!



/S


Night!

Nu går jag och lägger mig! Kollade på en till jättebra film, I love Beth Cooper filmen var riktigt dålig men sen så såg vi The ugly truth, riktigt bra säger jag bara.. Börjar kännas lite enformigt nu..? Film film film, men det är det man kan göra när man är sjuk :P

I varje fall, Godnatt och sov gott allihopa!

effektiviteten flödar... ;) eller?



/S


Max!

Mår så jäkla dåligt nu, jag och Cecilia åkte till max för att få i oss något, där satt vi i flera timmar, sen gick vi förbi Lindex och handlade. Detta resulterade i att jag nu mår dåligare än någonsin? Fy fasiken! Vi ska kolla på "I Love Beth Cooper" nu.

 
Lindex



Jag saknar min mamma! hehe ni vet ju när man är sjuk och vill ha sin mamma med sig? :P


/S

Tisdag

Igår var jag på bio med mamma och såg inte "Farsan" utan vi såg "It's complicated" som var hur bra som helst! Mamma hade kollat fel på tiden så filmen började direkt när jag slutade, men vi ska gå på middag någon annan dag istället! Kanske redan på lördag?

Jag fick feber igår efter bion och det blev värre under natten, kunde inte sova något, vaknade upp flera gånger helt kallsvettig och kokandes... inte roligt, så idag gick jag inte på praktiken.

Har just kollat på en annan film "Alla hans ex". Riktigt bra faktiskt.


Vi hörs senare under dagen!

/S


Måndag

Idag så blir det nog inte så mycket bloggning, efter jobbet/praktiken så ska jga och mamma äta middag på stan ooch sen kolla på bio. Vi ska se "Farsan"! >Tror den är jättebra. Vi hörs!


/S 

Ispromenad

Nu är håret färdigfärgat på henne!

Jag och Cecilia tog en långpromenad ut på isen idag på morgonen, eller vi tyckte det var det iaf! :P

Här kommer lite bilder:


Det var jättefint väder!


Cecilia


Det fanns hundspann! Såg sjukt härligt ut! Hästar sprang också runt på isen!




Det blev en hel del tuffa bilder bara med mobilkameran?



Sen satte vi oss ner och vilade ett tag, ser ju riktigt sömnig ut på bilden :P



Avslutar med den här, bilderna blev mörka men väldigt bra enligt mig iaf!


/S


Jag har världens bästa pojkvän!

Jag har verkligen världens bästa/gulligaste kille! Som kanske några vet är han nu i Australien men när jag kom hem idag efter promenaden ute på isen(tog jättemycket bilder) så hade ett blombud varit här och lämnat en bukett med rosor!

Helt enkelt hur underbar kille som helst.

D, Jag saknar dig extremt mycket!



Bilderna från idag kommer så fort jag har färgat Cecilias hår! :P


/S

14/2 Alla hjärtans dag

Då var det alla hjärtans dag! Faktiskt ganska härligt ändå! Jag och Cecilia satt igår och beklagade oss över att vi är så ensama och att alla hjärtans dag suger men sen på natten kom vi på att vi skulle göra det till en heldag istället! Först nu så ska vi upp och kolla på en film "I hate valentine" (hahahah) och sen efter att jag pluggat klart så ska vi ta en promenad över isen och kanske dra och sola. Hinner vi blir det ansiktsmask mm!


Igår hade jag jättetrevligt! Vi myste och kollade på film. Även roligare att vi uppdaterade xbox:et och igårnatt fick Cecilia hem att hon köpt något hon måste betala för! Hah!

Nej men nu ska jag sätta igång med att få upp Cecilia!


Laddar upp en gammal frukost-bild så länge :)


/S

mysigt

Är hemma nu efter en lång, lååång fika (eller frukost för mig) med bästa babe Maria! Hade jättekul och trevligt! Snacka minnen och annat!

Dock mår jag så illa att jag vill spy för att det gör så ont i huvudet, vet inte vad jag ska göra och nej hehe det är inte bakfyllan från igår :)

Cecilia vill ut på promenad men klarar jag det?



Maria!


/S

lördagsbläää

Sry för dålig uppdatering men igår efter jobbet så skulle alla grabbarna ut och försökte övertala mig till det också. Jag försökte vara stark, jag gjorde verkligen det, jag till och med gick hem men precis efter att jag tagit ett (och bokstavligt ett) steg innanför dörren ringer det på mobilen och jag blir vek.. Tänkte att en kväll med killarna skulle sitta riktigt bra ändå så några minuter efter samtalet står bilen utanför.

Hemma hos Mattias blev det en hel del fifa och diskussioner! Jättetrevligt hade jag faktiskt, Cecilia kom också lite senare. När dom sedan skulle vidare orkade inte jag mer utan drog hem :)

Nu ligger jag här i sängen och har syykt ont i huvudet. Men icke! Jag ska upp och träffa Marreh på stan klockan tolv för frukost! Sen ringde Sandra och undra om hon, jag, Cecilia och Josefin skulle ha en ätar/snacka kväll. Ja tack!

Ne nu måste jag göra mig iordning!



/S

@ work!

På jobbet nu och kör hårt! Eller det hoppas jag iaf :P

Ska snart springa iväg på Lindex utförsäljning på rasten och dra åt mig ännu mer underwear! ;)

Efter jobbet ska jag springa hem och röjja lite innan min Cecilia kommer hem! (!!!) Hon har varit borta hela veckan och jag gillar inte att vara ensam så henne har jag saknat mycket!


/S

Visste det!

Funderade på att strunta gå hem nu på lunchen för det verkade inte som om jag hade glömt något men klart jag hade det! Jag glömde lite kläder som mamma ska få byta åt mig idag och mina matteböcker!

haha jaja nu sitter jag här iaf och har packat ner det som ska med! Hoppas jag? :S

Blir jobb iaf idag efter skolan till klockan 19.00 men ska nog försöka klämma in nått till inlägg innan dess!


Tyckte iaf att jag fixade ihop en riktigt snygg outfit idag? Dock blev den inte lika bra på bild men riktigt snygg ändå!


/S


FREDAG nd time for the weekend!

hade det riktigt roligt och trevligt igår med en av mina absolut närmsta kill-vänner! Blev bjuden på mat och en hel del trevligt snack innan en annan skön bulle rulla in. När de sen skulle gå ut så gick jag hem men allt som allt en skön kväll!

Bra gick det på jobbet också! :D

Hinner inte skriva så mycket mer nu men kommer nog hem på lunchen för att hämta något jag kommer glömma bort att ta med mig nu?`Skönt va? :P nee...


/S

Kom precis hem

Kom precis hem, har varit hos en vän! Berättar mer sen men tillsvidare SOV GOTT så hörs vi imorgon!

/S

Hem och iväg till jobbet

Precis som rubriken lyder så blir det så, ska alldeles strax springa till jobbet. Har inte varit där på ett bra tag så det ska bli kul att träffa människorna igen! Proppade i mig lite mackor nu innan jag kom hem så nu är jag laddad!



haha mack-posarn!


/S

Off to school!

Yes, ska strax spinga iväg till skolan och allvarligt talat typ 4 timmars handel men innan det tänkte jag bjuda på ett klipp jag och min bror kollade på igår ;)



Vi hörs senare!

/S

Nu blire sängen!

Jag och min lillebror har legat uppe och kollat på en massa hypnos-grejjer vilket har resulterat i att jag är vimsig och spyfärdig. Nu vill jag bara sova ... hehe Tycker verkligen inte om känslan som det gav mig att kolla på sånt.. uscha..

Imorgonbitti ska ni få kolla på en rolig film som vi också hittade men nu säger jag iaf GODNATT och sov gott!


/S

Poooower!

Yeees! eller jag vet inte hehe... tog min powerwalk iaf ner på stan. Blev även så att ja köpte med mig en tröjja och lite mat. Min lillebror "the fighter" kommer hit ikväll så nu måste jag sätta igång med mat/städ och plugg! :D





/S

Onsdag

Sprang iväg tidigt till skolan idag. Innan det fick jag faktiskt i mig en "nyttig frukost" och te, hehe blev lite stolt över mig själv där ett tag.

Ska börja bli duktig på att hålla igång igen har jag bestämt mig för, eller rättare sagt gjorde det för ett bra tag sedan men det blev ju innte för att jag inte får träna..

Iaf har jag kommit på ett sätt som jag får hålla igång på! Powerwalk och en massa övningar! ;) goa grejjer det där :)

Ska springa iväg ner till stan nu och sen ta min powerwalk innan jag börjar städa/plugga!



Miner gör faktiskt det hela bättre ;) enligt mig då..


Vi hörs om ett tag när jag är klar!

/S

Goodnight

Tog ett låååångt bad, låg där och läste tidningar medans mina fötter läkte. Sen efter en hel del väldoftande kräm så ska jag försöka sova. Det går jättebra. Mina ögon stängs nu... så jag ville bara säga GODNATT till er alla och sov riktigt gott nu!


/S


shiiit

sheeejt vilken dag! Är så trött och har så ont i mina fötter att jag nästan, men bara nästan, vill dö! Har sprungit runt som en yrhöna hela dagen? Var till och med tvungen att köpa ett par uggs i butiken för att jag skulle kunna ta mig hem. Tack vare mina dåliga skor.. :(

hehe men hem tog jag mig iaf efter att jag hade handlat lite :P Sen dess att jag kom hem har jag bara försökt att döva smärtan från mina fötter.. inte bra det här men dom ska få sig ett bad efter allt plugg som jag har att göra..


Hade mina nya lack-leggings idag men är det bara mina men de jag köpte från gina tricot stank kattpiss ett bra tag! snusk....


Mina nya örhängen.. assnygga! :D


och mina nya favoritringar!

/S

Tisdag

Vaknade för ett tag sedan, eller rättare sagt klockan kvart i sju av att min lillebror skulle upp. Så vi gick upp och år lite frukost innan han åkte och nu sitter jag här själv som en liten enstöring och väntar på att något ska hända?

Jag menar såhär, skulle någon ringa och säga att jag absolut inte behövde gå på praktiken/upp ur sängen så skulle jag inte bli knäckt direkt! :)

Fast jag gillar min praktik, gillar dom jag jobbar med starkt också.

Det blir sen dag idag igen! Slutar 18 idag också.

Solong så hörs vi senare!


Avslutar med att lägga in en bild på mig och Danjel från afterworken vi hade förut! vettefan vad han gör?:P

/S


hemma

Nu är jag hemma, efter jobbet så gick jag en sväng på stan och köpte ett par lack-leggings och ett gäng ringar och örhängen! Efter det mötte jag upp min lillebror som ska sova här inatt! Nuu ska jag springa iväg igen och hämta honom på hans mma träning! My bro is a fighter! :D


hahah jag kan inte vara seriös ofta på bilder


Två av ringarna jag köpte :)


hehe creepy...


/S

Måste kuta!

Måste kuta nu! Slutar vid 18 idag så vi hörs då! :)


/S

Godnatt!

Nu går jag och lägger mig tror jag! hehe rättare sagt måste gå och lägga mig men hur trött är man egentligen efter en hel dag i sängen? Skam på mig som aldrig gick på promenaden. Blir imorgonbitti istället :)

Sov gott!

/S

Fruost nu....?

hehe jo jag äter faktiskt min frukost nu :) Har jag hunnit göra något utav det jag skulle idag? nee.., men måste iaf hinna plugga innan cecilia kommer hem för då kommer det inte gå. När hon är hemma så vill jag alltid göra andra saker. Kan vara allt tex att kolla på film, spela eller hitta på något istället för att plugga :)






måst hinna plugga!? :P


ser nästan ut som den var äcklig! haha....men man får leka med sig själv ibland, eller vänta? det där kanske kom ut fel? :S ;)


/S

Ge mig..!

Ge mig den här killen nyss!



Jag vill utomlands och sola och bada. NU NU nu! NU!

/S

Söndag

Då var det redan söndag..., ååååhhh! önskade att det kunde vara helg längre än vad det är. Piss! Aja idag ska jag väll försöka plugga lite, eller mycket behövs. Behöver tvätta och städa undan lite efter igår också så min dag kommer att se ut på så vis.

Jättemysigt väder så ska försöka klämma in en promenad också!

/S

Valpbus, grönsaksdipp och melodifestival!

Nu är valpen här och leker runt för fullt! JÄTTESÖT valp! haha älskar att se hur människor blir runt valpar, börjar prata bebisspråk osv. Jag är likadan själv!

Vi själva har hunnit bli lite trötta så vi har däckat med några feta fat grönskaker och frukt framför melodifestivalen. Normalt sett ser jag inte på det men men. Sist jag såg det var det när Jill Johnsson sjöng "Crazy in love"


Jag och valpen busar! det är en liten snuskhummer-valp! om ni kan se vad han gör...!
Moggeögat och tjej?


Sötvalpen!

Vålan lilla bebis!

Mhm! gott gott!


Hörde att det regnar i australien? :P

/S


eeeeen hundvalp!

Det kommer en hundvalp hit som vi ska leka med tills imorgon! :D

Färdig duschad och hyfsat fräsch så nu blir det grönsaksdip och hundvalp ikväll ;)


/S

Lördag morgon/eftermiddag

Ja ni, Godmorgon eller eftermiddag?

Igår var det jättemysigt med mamma, jag sprang ner och handla sen så efter vi gjort en fet tacos-middag så la vi oss i sängen och kollade på film!

Mamma skulle ju upp tidigt så medans hon fixade sig på toan 5 imorse (!!) så fixade jag frukost med en massa mango och frukt :D

Somnade om när hon gick, när jag vaknade igen kollade jag på blood diamond, jättebra film tyckte jag iaf!

Nu ska jag ner och hämta Cecilia som var ute och svirade i sina klackar igår, hahah det är detta som resulterar i att jag måste hämta henne! men men better get going!


hehe bjuder ;)


/S



Min mama

nu är min mami här med mig! :D ... skäms gör jag också för hon städar hela lägenheten medans jag sitter och kollar på? Inte bra.. eller för mig jo men.. min mama älskar att städa, fast inte när det är lite stökigt utan bara när det är jättejättejätte stökigt så då passar ju våran lägenhet...heheh

nog om det! Jag är kär i armbanden jag köpte härom dagen!


/S


stan

Nu drar jag ner på stan en sväng med Cecilia innan mamma kommer! :D


haha igår när vi var på spader-kung och käka pizza så höll jag på att skratta ihjäl mig. Pizzan som en gubbe (gubben var en vägarbetare och hade på sig knallgul dräkt) beställde är klar så säger pizzakillen:

pizzakillen: Du, din pizza är klar
gubben: (svarar inte)
pizzakillen: farbror, pizzan?
gubben: (svarar inte)
pizzakillen: gul
gubben:(svarar inte)
pizzakillen: Du GUL?
gubben:(svarar fortfarande inte)
pizzakillen: FARBROR GUL!
gubben: HAHAHHAHAHAHHA!

Det kanske inte lät så kul men det var det då iaf :P

/S

freeeedagsmyyyys!

Måste alldeles strax springa (och då menar jag springa!) iväg till skolan och göra två prov.. slutar dock tidigt idag och då kommer min mami hit! Hon ska sova över och mysa med mig! :D saknar faktiskt min mami.. vi har båda så mycke ibland att det kan dröja ett tag innan vi hinner ses.

Med typ 4 timmars sömn... HEJ skolan!


(slänger upp en lite äldre bild från förra veckan)

/S

Älska PAINT!!

hehehihihihhahah mhahah jag älskar typ paint nu va? hehe gjorde om några bilder, fast bara med ögonen och det blev riktigt coolt (!) enligt mig då men inte enligt Cecilia...

Ser ut som skela mongolida ögon!

 


och det blir värre!


Och värre! :D

Var på stan en snabbis idag, köpte en till bh eller bustier (!!!) sen drog vi och käka pizza på spader kung här breve oss sen blev det plugg eller? Det blev film, sen plugg :P 

/S


Skolan

Hann inte blogga tidigare idag men sitter på skolan nu och har lunch/hål typ? eller lunch.

Redovisning om ett tag sen efter skolan ska jag möta upp Cecilia samt ta ett snack med mamma och pappa om eventuella planer för mig! :P

Men nu ska jag sätta igång med lite förberedelser! Hörs senare :)


/S

hemma :)

Kom just hem, eller ja, för ca 45 min sedan.. Hur bra gick det med mitt pluggande egentligen? Jag och Cecilia gick ner på stan, en snabbis...JAVISST! Nej det blev ingen snabbis, vi var där tills de stängde klockan 19.00 sen gick vi och sola.

TRÖST-SHOPPADE litegrann..hehee..blev en hel del, 3sjukt snygga BH:ar, en av dom var en bustier (!), some hot underwear, en kavaj, hårspray och en massa arband (nitar, pärlor m.m).
 
Skön dag helt enkelt, men har faktiskt hunnit med en hel del plugg också!



/S 


Hååål eller lunch

Nu har jag hål.., eller egentligen lunch men åt lunch på en av rasterna.. I varje fall så gick jag hem nu :) Ska snart tillbaka på idrotten.

Funderar på att skippa jobbet helt idag. Vad tycks? Har så grymt mycket plugg att göra.

Jag imorse :)


/S


Onsdag

GODMORGON!

Sitter här i sängen nu och tänker hur skön morgon jag haft :P   Först ringer klockan, jag snoozar och somnar om, sen ringer den igen, jag snoozar och somnar, sen råkar jag stänga av den men somnar om. Vaknar men somnar om, vVAKNAR OCH TROR ATT JAG FÖRSOVIT MIG, men nej det har jag inte så jag somnar om. Vaknar nu för ett tag sedan och tror att jag missat flera timmar men nej, jag är i god tid.

Sådär har det fortsatt nu, låg i badkaret och trodde att jag tog för lång tid på mig men..., nej! :D


Nu ska jag dra iväg till skolan! Vi hörs, jobbar direkt efter skolan så får se hur bra uppdatering det blir från denna sida av skärmen? :P


/S

Hemma från jobb jobb jobb..

Nu kom jag hem från jobbet, höll på att försova mig till praktiken imorse men lyckades komma i tid, därav ingen bloggning, sen så drog jag till jobbet (mitt jobb) och har suttit där fram tills nu klockan nio då det tog ca en halvtimme för mig att komma hem ;)

Iaf nu är jag hemma igen!

Fast måste röjja undan mina 5ton kläder som ligger på sängen och sen sova så vi hörs imorgon!


/S

Nu

Nu checkar jag in för kvällen!



/S

Snyggt till sommaren?

Tror att de här blir skitsnyggt till sommaren eller? Det är iaf vad jag tror och vet för min del ;)



/S

BJÖRk and berries

En av världens godaste krämer! Jag brukar hålla mig till Bodyshops men den här är fasiken godare! Och lukten håller mycket längre!


Denna köpte jag idag efter jobbet!




/S

bläääää

Jag känner mig så trött och häning, har inte orkar göra någonting alls! slutade jobba kl 18:00 då gick jag och köpte något som måste vara en av världens mest väldoftande krämer och lite annat smått. Köpte även träningsbyxor idag! Sen när jag kom hem kom min lillebror så vi prata lite och spela GH, när han gick spelade jag och Cecilia men vi är lika trötta så vi orkar inge mer?

Lustigt lustigt...


suddiga bilder men såhär såg jag ut idag.




Gammal bild men känner mig ungefär exakt såhär idag..!



Ska skriva uppsats nu som jag verkligen inte orkar men men.. DET ÄR POSITIVA-JANNE SOM ÄR I FARTEN!


/S

Måndag och freakin start på bättre!

Härligt! Vaknade just och ska springa ner till gymmet. Inge mer "inte träna" utan nu ska jag igång got damn it! Efter det skelle det bli solning! Nu jäklar ska man bli fräsch! Trött på att vara sunk-janne nu! TROR NI JAG FÖRSOVER MIG OCH MISSAR ALLT?! ja...

Hahah tänkte bara kika förbi nu innan mitt hårda-nyttiga liv börjar!

Springer iväg till praktiken nu snart! Ha en trevlig dag!


/S

RSS 2.0