Hemma!

Det blev en promenad till sjukhuset där vi besökte trevligt folk! Sen efter detta drog vi genom stan och hitta ett ställe att käka. När jag kom hem blev det samtal med pappa om marocko resan!!!(!!) Nu blir det plugg sista timmarna innan sömnen kickar in!

Bjuder på lite mongobilder


höhö!






GODNATT!


/S

Upp och hoppa!

Nej här kan man inte sitta och deppa heller! Man blir ju så nere av att bara sitta i sängen och spela spel (dvs inte göra något) så nu ska jag skriva en uppsats sen drar vi tjejer ut på en promenad!



/S

I'm bad who's bat?


Haha tröjjan jag har på mig. Det ska ju stå I'm bad who's bad men det ser ut som det står bat på slutet! :P


/S

I Liiiike and I want!



Yess! Snygga stora linnen älskar jag! Skönt och snyggt att ha på sig och passar till allt :)


Gina Tricot



/S

Söndag

Kom hem vid 8-tiden imorse och hittade vad jag trodde var Cecilia i sängen, det visade det sig inte vara och det fick jag veta när den riktiga Cecilia klev in genom dörren och jag höll på att pissa på mig, vände mig snabbt om och kollade vem som låg bakom mig.. DET VAR JINTA!

ehehe är inte på bästa humör just idag men det ska försöka ändras på.

Såhär såg jag ut vid 8-tiden och nu ligger jag här i sängen likadan om inte värre :P


Det blir lite dåliga kamera bilder ett tag nu skulle jag gissa på, har lånat Cecilias kamera frams tills nu och den är slut på batterier! :P


/S

Black

Nu är man fräsch igen! härligt! Har precis målat naglarna svarta. Förut tyckte jag det var fult men numera blir det bara läckrare och läckrare :)

Blev inga bilder idag, ska springa iväg till D nu men vi hörs imorgon!

Ha en skön/bra lördagskväll!


/S

Nuså!

Nu ska jag slänga in min snusk-kropp i duschen och bli ren! Ska ta ett långt bad med ansiktsmask! mmmhm!

Ikväll blir det tillbaka till D tror jag, hans sista kväll ikväll sen drar den rackarn till Australien i ca en månad! JAG ÄR AVUNDSJUK!



/S

snyggt



Hittade ett sjukt snyggt halsband! Läckert till sommaren med en enkel sommarklänning i färg?


/S

Lördag

Har varit hemma ett bra tag nu. Igår efter att dom andra gick ut så kom D och hämta mig så jag nattade där istället för att vara ensam! Anledningen till att det inte blivit någon bloggning idag är för att jag inte kommit in på blogg.se? Tjaffs tjaffs tjaffs, sitter iaf med mamma i telefonen och internet-fönstershoppar (?!?) haha skulle beställa en skjorta som jag letat efter länge men den fanns inte kvar i min storlek idag nu nät mamma skulle beställa den från sin sida.. OTUR!

Mätt är man också! tryckte precis i mig en fet tacostallrik!


Här är skjortan... :(



/S

Fredagskrök?

Haha nu sitter jag här som en lama när de andra är här och förfestar! Får väll stanna hemma och mysa med mig själv!!

/S

Matkoma...

Ja eftersom jag är halvmarockan så inför jag nu siesta efter den matkoman vi hamnat i! Uscha, tror att vi hetsåt litegrann.. Vi kom inte ens till efterrätten, den ska få stå i några timmar, den kanske rent av blir frukost?

Efter våran vila så ska vi fortsätta med städning och tvättning... blääää


Cecilia när vi åt.


Såhär full av mat blev jag!! eheh min seriöshet på bilder alltså.. !!


Fast jag börjar bli lite bättre iaf? :P



SIESTA HERE WE COME!

/S


Nu är vi hemma

Nu är vi hemma igen och ska till och laga mat.. Ska bli så stört gott! Tacos och panacotta var det, har inte ätit sedan klockan 13.00 igår så nu är jag hungrig!

Tvätten är fortfarande inte klar och jag tror Cecilia började kl 12.00 idag! ehehe mycket tvätt!

NEJ NU TILL MATEN!



/S

nu är man på G asså

Kom just tillbaka från tvättstugan...pjuuuf vad jobbigt! Hur mycket tvätt som helst och tror ni det är kul? Noooo!

Äccklig är jag ju också så funderade där ett tag om jag skulle slänga in mig själv i maskinen med en hel låda tvättmedel men det gjorde jag inte....hade inte en hel låda tvättmedel...heeh!

Nu blir det iaf duschen för mig, sen tvätten igen och sedan så har jag och min käre roomie en plan, Vad sägs om Tacos och panacotta (aldrig ätit det vad jag vet?) efterrätt! Gott gott gott



/S


Tvätten!

Ska springa ner till tvätten nu men tänkte bara slänga in den skönaste fredagslåten. Har en sjuk fredagskänsla över den!





lalala follow me da da dadarararaaaa!


/S

Fredag!

Ehhee sorry, det blev inte så bra uppdatering alls igår. Var ju hemma hos D och så förblev det hela kvällen :P och morgonen! Måste ju passa på att vara lite med D innan jäkeln drar iväg höhö!!

Kom hem för ett tag sedan och tvättar nu våra två ton tvätt med Cecilia, ska försöka få henne att baka med mig sen också :) Länge sedan man gjorde något sånt.

Har inget speciellt planerat för ikväll men får se vad det blir!




/S

hemma hos D

slutade skolan tidigt idag så nu är jag hemma hos D och kollar tv :) Ska snart hem och plugga inför ännu ett prov imorgon ;)

Men jag kollar förbi senare!


/S

Nu blir det sova av!

Ne ni, nu ska jag sova.. Är på tok för trött. Om vi säger såhär, mina ögon krigar och jag måste "sluta" fred med dom! hehe lite dåligt i knoe men men!


/S


Done! eller nästan iaf...

Har suttit här och pluggat nu jättelänge. BORING! ehee känns ju inte som man kommer så långt fram iaf.. eller JODÅ! Man ska vara positiv eller vad tycker ni?

Leker med mig själv istället.. Okej, vet att jag nästan bara laddar upp mongisbilder på mig men jag har lite svårt att hålla mig normal på bild :P ... och speciellt nu efter allt plugg!

 



/S


Vårrullar a la bränt

Nu har jag lagat vårrullar till mig och Cecilia..ehee det såg inte riktigt ut som på bilderna för mina blev brända...höh var lite fokuserad på annat ;)



Lägg till lite svart färg på dessa så har ni ungefär så som mina såg ut! :P


hehe såhär såg ungefär cecilia ut när hon tryckte i sig vårrullarna (bild från tidigare idag)

/S


Ohlalala! eurosko

Ne men nu slår jag på stort! hahah måste bara tillägga tiill inlägget innan att dom här skorna skulle sitta jättesnyggt till klänningen eller alternativt ett par snygga pumps?!



Mod. 103, CHILLI

Mod. 450, ROOTS
eller kanske enkla pumps?


Själv skulle jag nog välja de översta paret ;)  Skorna kommer från Eurosko där jag nu har min praktik!

/S

Sinnes!

Brukar inte lägga upp kläder på bloggen så ofta men det är helt sinnessjukt hur kär jag är i den här klänningen!! Heelt sick! Tänk er på sommaren, nej tänk er en sommatutekväll med den här på sig eller typ på en barbeque?
offfff jag blir för upphetsad!



Finns även i dom här färgerna.




/S


im home!

Nu är jag hemma från skolan igen. Började klockan 10 och slutade nu lite innan 13! Skön dag, nu blir det plugg för har ju prov imorgon som jag just nu kan nada om! Maha roligt? ehee ne :) Känner mig som en liten bajskorv idag..!

Juste igår gick jag ju hem till D och kollade på film med killarna! Tror inte jag kollade på filmen alls? Inte bra enligt mig men men :)












Ska plugga ett tag och väntar på samtal från pappsen. Får se vad han har att säga.


/S

Godnatt

Nu går jag och lägger mig!



/S

helt slut!

Nu är jag helt slut och har så ont i fötterna att jag knappt kan gå.. SMÄRTA! Var även väldigt hungrig så jag köpte med mig världens och nu menar jag världens fetaste wrap. Blev så mätt att den nästan kom upp igen.. höhö!!


Fick jättemånga komplimanger idag för hur jag såg ut, det var till och med två tjejer som kom fram och frågade vart jag hade köpt min skjorta! Sånt är alltid kul! hehe inte min skjorta utan Cecilias men jag tog åt mig! ;)

Därrför tänkte jag bara visa hur den såg ut.


Jätteskön och snygg :)
 
Nu ska jag vila mig och försöka hinna plugga lite innan jag ska ut!



/S

OFFFFF to work

Yes nu sticker jag iväg och jobbar! Blir en lång dag idag!



/S

Lillebror

Drog iväg till min lillebrors MMA träning :) Alltid lika kul att spendera tid med honom. Saknar det väldigt mycket.

Haft en riktigt riktigt bra dag idag! Har bara hänt roliga och lustiga saker. Bara nu när jag kom hem så börjar Cecilia sjunga ABBA jättehögt appråpå inenting? 

Haha ja just det! Lillen ville visa er lite hur det går till så varsegod!


Lillskiten visar!



Lillen och jag då vi fular oss. men det är mitt mma-face!


Kollar på alpha dog nu med Cecilia


GODNATT!


/S

hard workin mama!

Måst ju ge mig lite cred ändå, upp och går på morgonen jobba hela dagen och så skulle jag faktiskt jobba på mitt riktiga jobb men hehe orkade inte så gick ner på Hemköp och köpte godis bara för att få den roliga "burken" till godiset!!! hahah moget? nej!

Är på så syyykt bra humör idag. När jag kommer hem så har min lillebror diskat i lägenheten och köpt piroger till mig sen loggar jag in på facebook och vad hittar man där?! hahah JO STARKMAN (min killkompis) har gjort en jibbjabb film på mig och honom! U make my day starkman!

Här kommer den!

Personalize funny videos and birthday eCards at JibJab!
haha såå sköön!




Den lilla godisburken! maha lite väl nördigt men men..



kände för att posa som apan jag känner mig som!


Ska nog gå ner och kolla på min lillebrors mma träning. Min bror är bäst!



/S

Lunch

Kom hem nu under lunchen och vad hittar man? Två döda sovandes invalider! hahah nedå mina söta vänner ligger och sover precis som jag lämnade dom för ca 4timmar sedan :D


Jag och min asiatapa Jinta!



Cecillia vaknade upp och började lösa korsord. Lillgammal :P


Ska snart springa tillbaka till praktiken skulle bara kika in och säga hej!

Så..HEJ! och HEJ DÅ!


/S

Godmorgon!

Är för tusan (hahah låter roligt) uppe med tuppen! Har varit på promenad åt jinta! Drog även fetvurpan och landade på alla fyra i snön. Maha så nu står hon och lagar mat till mig! hheehe service? ja!

Nej nu ska jag fixa mig innan jag drar iväg på min praktik!

Höres!


/S

Sådärja!

Nuså! Kom hem för en stund sedan. Efter jag hade gjort 3 ganska så stora arbeten hoppade jag in i duschen och sen drog jag ut på en liten promenad. Härligt var det! Kände mig en aning äcklig som inte har gjort något idag, förutom att ha legat i sängen och pluggat? :P Skickade precis iväg mina arbeten så hoppas det går bra..:)


Ska börja bli duktig igen! Haha nedå men ska iaf börja gå ut och gå en timme innan skolan varje dag nu när jag inte får träna.., because of min körtelfeber får jag ju inte göra det. Var ute och dansade i fredags men höll på att dö under kvällen kändes det som..och hela lördagen mådde jag piss.. inte bra.

Men men ändring!



Avslutar denna dag men skönaste bilden på mig och Ole från i fredags!


 

/S


H&M



Slänger in ett litet inlägg mitt i pluggandet. Det var många som tyckte om tröjjan som jag hade på mig i fredags så här har ni! Den kommer från H&M.



/S

Safia @ plugg-mode!

Vi gick upp och hämtade min nya väska!! snygg snygg snygg säger jag bara! Köpte även chips och glass med mig hem till pluggandet. Nu sätts det igång... Gotta finish!
Här är min nya datorväska!



Ungefär såhär glad är jag över att behöva plugga..


hahah just såhär glad!





/S

GOODMORNING SUHUNDAY!!

Idag känner jag mig utvecklingsstörd! springer bara runt i lägenheten och skriker? haha kul för mig!?

Jaja kom precis hem för ett tag sedan. Så idag ska det faktiskt bli plugg, skulle blivit igår men hur bra är jag på att hålla sånt egentligen och så ska jag hämta upp väskan, gjorde aldrig det heller :P

Ne nu ska jag trycka i mig mer snickers och nyponsoppa! ;)


Jag nu precis innan jag kom innanför dörren och jag som jag känner mig nu! :P


/S

Lördagen i stort

Har bara legat i sängen hela dagen. Nu ska jag iväg en sväng. Det var många som tyckte om tröjjan jag hade på mig igår så ska berätta mer om den imorgon.


Vi hörs när vi hörs!



Godnatt!


/S

Film!

Nu blir det film med Cecilia. Vi ska se memento. Hoppas den är bra, har hört mycket om den :)


/S

TRÖTTER och äcklig

Det är jag det, orkar inte göra något. Måste plugga heheh ska göra det snart :) Ska bara gå till ICA och hämta ut ett min väska som nu har kommit!.

Äcklig är man också, luktar kiss? :)


/S

Afterwork @ neras

Well well well, gårdagen.. Den var.. händelserik! Hade faktiskt sjukt kul men är faktiskt jäkligt less på tjejer som ska sprida en massa rykten och typ går igång på det. Jaja, jag hade en trevlig kväll, fasr det hände mycket mindre roligt.

Allt startade på neras med pokerkväll. Ladbrokes var där och styrde upp allt. :D Och sedan drog vi vidare ut i dimman ;) Här kommer bilder:


Poker inne i entertainment rummet (mitt namn för det)


Ladbrokes

My lovely lesbian lover ;)


Jag och akunor "svenska tjejer!! "  ;P


Forseth i Baren


Jag och Sebastian (tror han hette så?) var (lekte) bartenders!


Jag och Mikael lekte mongolid.. (aka my lesbian lover. leker och leker va? :P)


sen blev det....TWISTER!




det blev mycket twister


När vi gick tillbaka till baren hade Fredrik tagit över som bartender`? :O


haha Anders och jag


Jag och Jon skulle posa men det gick ju sådär.. såg mest knäppt ut! :D

Efter all posing på neras drog vi vidare ut. När det stängde drog vi och åt nattkäk varpå vi kom hem 03.30 och somnade direkt. Vaknade nu för ett tag sedan... Ska plugga idag och försöka bli klar med så mycket som möjligt!

Hade ni en rolig fredag?



/S


HELLO FRIDAY!

Älskar fredagar! Så häärligt när man vet att det är helg framöver :) Dagen har till och med börjat väldigt bra, vaknade upp imorse och ville inte riktigt vakna (skönare att ligga kvar i sängen och mysa eller hur?) men så steg jag upp. Var på engelska lektionen och fick jobba med David, vi blev tagna på bar gärning kan man säga... :P Råkade fuska lite när det var korsord..!


Kom hem nu för ska inte på matten och göra prov utan det blir nästa fredag!

Ikväll blir det kanske utgång. Afterwork/poker efter jobbet står iaf på listan sen får vi se vart det bär av.



Och nej, jag kan nästan aldrig vara seriös på bilder... :D
 









hehe lite allvarlig min på denna dock men det var för att jag behövde koncentrera mig, dvs dra upp byxorna...






Min fina nya tröjja :)

Nu ska jag mysa ner mig i soffan ett tag och kolla på film innan jobbet medans jag väntar på att min Cecilia ska komma hem.


Vad ska resten göra ikväll då?


/S

My lil´bro!

Pappa ringde för ett tag sedan och berättade om hur det kommer bli med marocko-resan.. Vi åker i Juni och är där till augusti, två månader blir det. Har dock inte bestämmt mig hur jag ska göra ännu men har till imorgon att bestämma mig :)



Det blev en hel del tänkande :)


Min lillebror kom hit efter det och Cecilia också så dom har spelat GH fram tills nu då han impar henne genom att trolla ;) min lillebror kan mycket han!


haha min lillebror och cecilia som nu är lite borta i huvudet... mahahah hon pattar ingenting ju!? :)



/S


Torsdag

Ojoojoj! Katastrof det här. Mådde så extremt dåligt imorse att jag inte skulle gå på skolan men min käre vän Donia terra mig (tack!) så jag gick ändå på handeln och en del av svenskan. Sen bar det inte mer.. gick inte helt enkelt så då var det bara att gå hem igen.

Ska sova ett tag sen blir det plugg. Ha en bra dag ni där som orkar!!


/S

hemma och depp sm?

Är hemma från skolan nu, slutade innan 13 och skulle egentligen behövt gå hem och sova/vila men istället drog jag och Donia ner på stan och jag handlade en del, blev en till skinnpaj, två tröjor och en almenacka... juste glömde jag säga att jag beställde väskan ändå? Inte bra det här... måste sluta...

Nu ska jag snart iväg på jobbet men vill verkligen inte. Jobbet är jättekul när man vill det men om man känner som jag känner, dvs att skrika på alla jag träffar, då är det aldrig en bra ide att gå till något jobb.. men men börjar 16:00 så ska snart traska iväg...


Less nu va! :) tror jag vaknade på lite fel sida idag..








Ne nu ska jag dra på jobbet :) Wish me luck!


/S

Onsdag...

åhhh vad jag inte gillar att vakna! inte när man måste iväg till skolan istället för att ligga kvar i sängen och mysa.. bläää!

fick som sagt hem en apklocka igår!

Såhär ser den ut! i like a lot! Tack Linda! (hon jag köpte den av)

Nu måste jag ta mig upp, duscha och sen ta mig till skolan..

 

/S


M(u)M(m)A

Gick från jobbet tidigare idag med min lillebror för att jag var så trött. Haha vi gick hem till mig, åt chocklad och annat gott, spelade GH och lekte mästare i MMA. Sen följde jag med honom på hans träning :) Tror nämnligen att jag kom helt rätt, svettiga vältränade killar säger man inte nej till!

Fick hem min ap-klocka som jag beställde idag! I laajk!  

Jag om ett tag? ;)

/S


Dåligt värre...

Sov hos D igår så det blev ingen mer uppdatering där nej. Hade förresten jättemysigt. Tycker synd om honom! Är så sjukt grinig och elak på morgonen.

Grinig är jag nu också typ. Har jobbat hela dagen, försov mig nästan men han dit en kvart innan jag började ändå :) Sen direkt efter det jobbat då amn var utpumpad så sprang man till nästa där jag nu sitter. Fast det går bra idag.. tror jag. Fick in avtal efter knappt tio min så hoppas det fortsätter såhär.. heh skönt att man får sitta här iaf istället för att springa runt :P

Sitter och pratar med en annan nu och detta avtal ska jag ha inn! Så vi hörs under kvällen! 



Ungefär nsåhär känner jag mig över min situation nu.. :) samma bild som för några dagar sen men jag har ingen annan här ;)


/S


Safia jobbar med... SKOR!!!

Jaa! Jag jobbar med skor hela dagarna nu på min praktik! Sjukt nice! I like a lot lot lot! Fast nu är jag så trött och utmattad att vill gråta och knappt kan stå för att jag har så ont i mina vader :) ..

Var in på Gina och gjorde lite shopping, fick med mig hem en väska, sammanlagt 6 ringar och ett gäng armband samt ett svart stort oversize linne.


Kom hem med denna väska.. I like a lot.

Men funderar även på att köpa denna? eller? vill ha den. behööver den. Jag klickar hem den?

 Tror nog bestämt att jag köper den!

 

Åhhh, jag vill ha en massa kramar och ligga under täcket och sova? nu. nyss.

 

/S


Måndag den 18/1

Godmorgon på er!

Har sovit själv ikväll och suprise, jag sov jättebra! Började morgonen med att snooza i en halvtimme och det är fortfarande ca i och en halv timme tills jag börjar. Underbart!

Ska hoppa in i duschen nu och sen försöka äta någon freukost :) Kan bli en lång dag idag såhär första dagen på APU:N.

Sen hoppas jag även hinna en sväng på stan MEN NU, NER I BADKARET!



/S


Goodnight

Nu blir det sängen och imorgon är det första dagen på praktiken :) känns bra!

Har pysslat om mig själv med ansiktsmask :) fick ingen bild på Cecilia då hon hade på sig sin men kul och ful ser man iaf ut i en sån?


Cecilia och jag på första bilden



/S

Domedagen och dess brand? :O

hahah ja jag och Cecilia tror att det är domedagen idag. Först efter vi kommer ut från jobbet så ser vi att typ hela jämtlands brandkår har samlats utanför lindex för nämnligen ovenför var det brand!? Hahah detta är inget roligt och verkligen inte något man ska skratta åt men asså lindex ligger alldeles brevid biostaden här i östersund så vet ni vad svensson gör? Jo typ alla går och handlar godis och popcorn och ställer sig sedan och kollar? Svensk underhållning på hög nivå måste jag säga..!


(bilden är hämtad från op.se)Sen kommer jag och min vän med väldigt livlig fantasi på att det är aliens som ska röka ut alla människor för att utrota oss människor, ja dvs alla förutom oss för vi är "omänskligt äckliga" så att de  i stället tror att vi är en av dom .. den fantasin gick betydligt längre än så!


Jo juste! bion igår var riktigt riktigt bra och spännande! Är kär i joel kinnaman sen innan :) efter det gick vi hem till D där jag somnade.

meeen hetare?

 

Jag och cecilia köpte med oss tårta så nu blir det äta av!

/S


safia @ work

Sjukt bra film igår och hade jättemysigt. Sitter på jobbet nu så berättar allt om film osv senare när jag kommer hem!


/S

I like a lot lot lot!

hehe det har inte blivit något pluggande ännu, har bara legat i sängen och myst. hoppade upp för 20 min och gjorde mat. Tror inte att jag har lärt mig mycket av "lek inte med maten". Det blev en riktig fin middag fettuccine com chorizo och ostsås. alltså snabbmiddag!

 
(hahah det lät väldigt elegant va innan man såg bilden eller hur?)


haha jag är nog en aning mogge men jag blir rädd för mig själv på den här bilden?


mmm..! maaahaaat! ;)

Ikväll blir det som sagt bio. Snabba Cash ska vi se! har velat se den sen jag tror det var min bror som läste den :) ska bli intressant!

Nu måste jag faktiskt plugga. har sjukt mycket. kollar in lite senare, antingen före eller efter bion :)

 

/S


Goodmornin!

Var en aning grinig igår efter städningen för att det var så extremt mycket och tog sån himlans tid. Hade ont i hela kroppen efter det :) inte så speciellt skönt..

Idag blir det plugg hela dagen och sen kanske bio med D.

hörs!

 

/S


Nu är jag klar med städningen

Nu, sjukt äcklig och trött känner man sig.

Sova? ja tack.

Godnatt


/S

kaaaaaaallt!

Hata kylan! Kom precis innanför dörren nu. Sprang ju som sagt en hel del ärenden på stan och efter det så drog jag på jobbet och körde ett pass! Kul faktiskt, hoppade runt och dansa lite ;) slutade egentligen 19.00 men det blev en hel del annat innan jag traskade hem i kylan...

Till alla mina vänner: Hoppas att ni vet hur mycket jag uppskattar och tycker om er. Går inte att berätta nog med gånger.


Hmm ikväll då? det är ju fredag? Var meningen att jag och D skulle på bio men biljetterna var slut så vi ska kanske gå imorgon istället :) så nu blir det storstädning av lägenheten och sen kommer nog D över ändå ;)


Haha jag alldeles nyss!

Nej nu! better get started!




/S

ärenden..

Kom precis hem från skolan :) det gick jättebra faktiskt. Blev klar med allt först på både engelskan och matten. SCORE!

Ska skynda mig ner på stan nu igen och göra lite ärenden åt en massa folk. Spring spring!
synd bara att det verkligen är svinkallt.

Såhär ser det ut utanför mig.. stööört kallt!?


Ska väll kila snabbt som attan då!

ses!


/S


Godmorgon

Godmorgon allihopa!

Nu ligger jag bara i sängen och väntar på att badkaret ska fyllas upp. Tänkte slänga in ett litet inlägg nu innan skolan :)

Har till och med hunnit ätit frukost idag, SCORE! ett noll till mig, brukar aldrig göra det men nu så! :P

nemen nu är det fullt, vi hörs efter eller under dagen.


/S

Kom precis hem från mamma!

Idag är det världens bästa mammas födelsedag!

Skippade planens steg 2 och 3. Sen sprang jag ner på stan och handlade rosor och tårta till mamma som hon fick med hennes present när jag åkte hem en sväng! Här kommer lite bilder från kvällen med min älsklingsmamma.


Hahah jag och mamma gjorde moggebilder! fast hon han sluta och börja skratta innan blixten kom?



Buketten med rosorna


hehe mera blommor men jag tyckte dom var så fina :D



Haha! Cp mamma! citerat från henne när kortet togs "30 år före" när hon pekar på mig...



..sen säger hon åt mig att peka på henne och så säger hon "30 år senare!"


min lillebror, mamma och hennes man.

Efter att jag och mamma suttit och kollat en massa kläder och bikinis på nätet så tog jag bussen hem till stan där jag gick och handlade lite nödvändigt och voila, nu är jag här!:D

Ska sova nu om jag ska orka med skolan imorgon men vi hörs då!

Godnatt!

/S


Okej, UPP!

Jag måste göra något. Planen: In i duschen, städa lägenheten, ringa mamma och be om att få åka iaf!

/S

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Kollade aldrig in igår för det hände en del saker som inte var så kul.

Jag får inte åka till Spanien, så det blir ingen spanienresa för mig.. Min mamma har jag att tacka för det. Jag får inte åka eftersom att jag har körtelfeber och mitt imunförsvar tydligen är raserat. Förstår självklart att min mamma är orolig för mig men jag pratade med doktorn förut och hon sa att det inte skulle vara några problem. Är Sjukt nere nu, hade verkligen sett fram emot det här..

Igår, vad hände mer igår? Jo jag tog med en vän hem och när vi kom innanför dörren var det en massa människor i lägenheten som satt och drack samt spelade kort. Det var Cecilia, Caroline, Jannie och Elin som skulle ut på lill-lördag. D kom även hit. Vad var det då som inte var roligt? Jo kolla in vårat handfat... täck av spya. men sånt händer. eller?


FAN!....jävla körtelfeber..

Detta var ett deppinlägg.. men sånt behöver man fasiken ibland!

Nu ska jag göra något! Hörs senare!

/S


JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

Idag efter skolan så drog jag in på Resia och hämtade/betalade biljetten till Spanien!!! Yeah baby it´s on! På torsdag åker jag!! I liiikeee! Jätteupprymd!

Ska försöka hinna iväg och köpa en kamera också så jag kan ta en massa bilder!! har ju ingen nu.. därav dåligt med bilder. Har varit mobilkameran hittills...

Wooohoo! Det går bra nu kompis det går bra nu ;)

Ska städa ikväll för imorgon kommer mamma och hälsar på! :D

Ne nu ska jag försöka få något gjort, kanske tittar in en sväng ikväll också!

Slänger upp lite bilder på mig och Meryem! Och Madrid? :P


/S





Godmorgon!

Tänkte bara titta in en sväng här nu innan jag drar till skolan.. Ska se hur många lektioner jag klarar av.. ;)

Vi hörs senare!

/S

Sleep tight

Har man fått något vettigt gjort idag eller? nej. Har bara legat hemma med Cecilia och degat, förmodligen gått upp 500 kilo också med tanke på allt vi har ätit.

Imorgon blir det nog skola? Sugen? nej... Vill aldrig mer gå dit. Kan lätt leva det liv jag lever nu och dö av att lyftkranen som försöker lyfta mig ur lägenheten brister och jag ramlar ner och dör. hehe kanske lite mycket fantasi nu men men.



Jag och Cecilia om vi fortsätter...! :D

Nä nu, Godnatt!

/S


Pancakes a la Cecilia!

Godmorgon! eller det är det ju inte, vaknade faktiskt vid halv ett? men det känns så iaf :P 

Har man skönare liv eller? visst att jag är sjuk (tänker faktiskt gå till skolan imorgon) men ligger i sängen och degar när Cecilia kommer in i rummet och säger "Jag har gjort smoothies till oss!" går man in i köket och där står kocken och steker pancakes?! Flippa dom kan hon också!? Snacka om roomservice! Då var  det bara att plocka fram glassen och köra på!

 
The smoothie, the pancakes nd the chef!

Vi får se vad annat som kan tänkas hända idag?


/S


Sickness!

Fy vad jobbigt det är att vara sjuk, fick så extremt ont igår så att jag blev tvungen att åka in till akuten mitt i natten.. hatar sjukhus så det var inte en trevlig upplevelse.. kom hem nu för ca 45min sedan. Är meningen att man ska sova och vila nu men jag är bara så hungrig? Tjockis Saffy som är igång.. synd nog kan jag inte. Damn the körtelfeber.


Gaaaah kom just på att jag glömde hämta ut biljetten till spanien idag?! Har jag inte berättat så åker jag till spanien den 21 i några dagar för att hälsa på meryem! LÄNGTAR!

Bild1: enda bilden jag hittade då jag åt! Damn it vad gott det skulle vara med den maten nu. Bild2: Jag och Meryem. Bild3: Skulle lätt bli vårdad av detta gäng. Då skulle jag se till att vara sjuk jämt! ;D


/S


Godnatt!

Nu ska jag sova

avslutar med en sjukt skön låt jag precis fick :)



/S

Dålig ovana!

SUCK! Allt var ju som jättebra igår och körtelfebern som jag har gjorde bara lite ont. Efter jag hade fixat klart med datan och allt så skulle jag sova, tror ni att det gick? nope.. Cecilia var inte hemma igår så jag var ensam i lägenheten vilket jag har blivit ovan vid... hehe dvs att vara ensam + att jag fick så ont i halsen att jag bara ville skrika. Min vän D kom lyckligt vis till räddning och då blev det bättre men fy vilken ovana jag har utvecklat... Inte bra i tell u inte bra...


Nu blir det film, uppföljaren till "Mitt stora feta grekiska bröllop" visste inte ens att det hade kommit en men men?! Den verkar bra!


/S

I'm back!

Yes det är så det är, oj! hehe såg att jag inte uppdaterat sedan i augusti? Long time no see måste jag säga.

Well, har ändrat lite på desingen så hope u like it! dvs den lilla skara som fortfarande har kikat in här under tiden jag varit borta :)

Hmm, mycket har ju hänt sedan dess..., vart ska jag börja?  Det mesta kommer nog komma fram under tiden men lite av de lite större sakerna är väll att jag har:

* Flyttat in till stan (bor nu tillsammans med Cecilia)
* Fyllt år
* Varit mycket sjuk, fast det kanske inte var en så rolig nyhet?

Är faktiskt väldigt sjuk nu med, har körtelfeber, mahah den sk kissing-sjukan, inte roligt egentligen för man kan inte svälja... eller PUSSAS heller med någon för den delen...!

Ne nu ska jag sova så att jag inte är allt för trött imorgon!


Bjuder på den här finfina bilden på mig från förra året då jag var i brasilien.. sjukt skön! ;)


/Safia


RSS 2.0