Onsdag den 31

Well hello.

hehe kom precis hem från skolan och har varit sjukligt trött hela dagen. Ska snart springa ner på staden och kolla om jag hittar något samt springa förbi mitt jobb en sväng. Ska göra en sak som skrämmer mig.. wäää pirrigt är det. Ni får reda på mer sen.


Två suddiga bilder? Är någon fel inställning på kameran som jag inte vet hur man fixar? hehe...





/S


Tisdag

Det blir inget "låta bilderna tala" utan jag gör det jag tycker om istället. Skriver.

Måste skynda mig heheh.. har precis varit hela dagen på min praktik och jobbat så kom hem för ett tag sedan. Nu ska jag springa iväg och träffa en kompis men vi hörs senare.

Ha det bra!

/S

Bilder från sthlm

Har haft fullt upp och inte känt för att uppdatera. Hemma från min underbara stad nu! någon/nåågra bilder jag tog där.





/S

Shit like this aint supposed to happen

Nej det är inte det. Hände en grejj igår som fan inte ska hända. Det  är inte meningen. Känner inte för att skriva så låter bilder tala istället de närmsta dagarna.

/S

Fredag mot STHLM!

Nu är det äntligen friday baby! :D

Igår var jag och Cecilia och shoppa så mycket att vi bokstavligen fick ont i armarna! Jättekul hade vi iaf.

Idag så har jag bara varit ner på stan en sväng och handlat mat nu innan jag åker. Snart kommer min mami hit och är med mig tills jag åker.

Vi hörs på tåget om några timmar! :D



/S

Onsdag den 24...

Godmorgon!


Börjar med att säga, FASIKEN! hehe jag vaknade upp och trodde att det var löningsdag idag. Var det de? Nej det är ju den 24... Känner mig som en nöt. Jag och min roomie satt ju och planerade igår allt som skulle inhandlas... Jaja no harms made! :D

Nu ska jag kila iväg till skolan! Hörs senare!


/S


Söta toppar


Jättesöta toppar från ellos 129:-


/S

Tisdag!

Godmorgon!

Sitter här nu framför datan och smuttar på en syyykt god smoothie, börjar de flesta av mina dagar med en god smoothie!

Tänkte lägga upp dagens recept för normalt så brukar jag använda bär men nu körde jag på en banan-kiwi-mix!

Banan-kiwi-smoothie:
1 Banan
Några kiwis (jag tog tre :P)
Isbitar (en hel del!)
Vaniljyoghurt

Mixa och så är det klar att drickas! Riktigt fräscht nu på morgonen!



En gammal frukostbild, med ett glas juice men ni får använda lite fantasi! Ser ni? det ser redan ut som en smoothie! ;)


Nu ska jag snart springa iväg på min praktik men vi hörs senare!

/S

Måndag :)

Hejsan! (God eftermiddag:P)

Igår blev det inget bloggande för jag hade fullt upp med städning och plugg. Men idag är jag tillbaka! Har precis kommit hem från praktiken och ett möte, druckit en supergod smoothie och ätit lite naturgodis! Jättegott!

Nu ska jag kolla på ett till avsnitt av OC och sen blir det mer plugg.



Ha en bra dag!

/S

Lördag

Hej allihopa!

Har inte velat göra något alls idag utan har bara nötat framför en massa OC avsnitt med melon, smoothie och färska jordgubbar! Sjukligt gott!

Vi har även försökt städa här hemma men det har inte gått så bra. Alltså vi har lyckats städa ungefär inget? heheh :) Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på. Funderar på att sticka hem till min D och bara mysa och ta det lugt? Låter bra i mina  öron iaf! :D

Ha en skön lördag!


Bjuder på två bilder från förra veckan




Uscha måste städa....



/S

Ändrade planer

Ja, det har blivit ändrade planer. Jag struntar i att åka till sthlm den här helgen. Åker nästa istället. Har alldeles för mycket plugg som jag måste få klart och när jag är där vill jag inte bara sitta och plugga så då är det bättre att jag pluggar klart den här helgen och sen så åker jag nästa! Det blir bra!

Var en sväng på stan och kollade sen så trallade jag in på hemköp där jag köpte en massa frukt (som ska hjälpa mig fokusera på plugget i helgen! höhö) Bla färska och frysta jordgubbar, olika meloner, kiwi mm. Mums säger jag bara!

Tror jag ska slänga ihop en fruktsallad senare. Det blir bra det med.  ...   ...  ;)

Jag idag:


Hehe ja, jag bjuder på mig själv väldigt ofta men den minen var inte att leka med så jag tog bort den. Blev nog aningen konstigt eftersom jag satte mina ljusa handflator i ansiktet istället! :D


:)




/S

Friday!

Godmorgon!

Är det bara jag som tycker att veckorna bara flyger förbi numera? hehe tur det iaf! Igår blev det lite sent hos min mami så det blev inte så mycket uppdaterat då. Åt världens godaste quinoa sallad. Mamma har ett super recept på det så ska fråga om jag kan få receptet så kan jag lägga upp det här på bloggen.

Åker till sthlm senare idag men vi hinner nog höras innan men nu ska jag fortsätta dricka mitt gröna té innan skolan börjar!


Bjuder på en bild från igår. En till "crazy-what-to-do" bild!



/S


Torsdag

Hejsan allihopa!

Kom hem från skolan nu för ett tag sedan och sitter nu framför tv:n ett tag innan jag drar hem till mamma och hälsar på. Ska boka biljetter också idag ner till sthlm. Åker imorgon :)

Ska alldeles strax ner på stan och träffa D innan bussen går.


Jag bara för ett tag sedan med en "crazy-what-to-do" pose! haha!

/S

Isprinsessor

Tjejerna från klassen gled runt på isen som ett gäng konståkare! Väldigt underhållande att kolla på kan jag ju berätta! ;)





Sitter och kollar på Freedomland här hemma helt ensam! haha! Ska snart tvätta bort mascaran och lägga mig i sängen.



/S


Onsdag

Hello!

Kom hem för någon timme sedan så nu har jag hunnit få i mig lite mat osv! Dagen har varit relativt lugn, vi skulle åka skridskor på idrotten, jag och Katia åkte inte utan "fick gå på promenad" istället. Tog en del roliga bilder på tjejerna istället, riktiga isprinsessor! Kommer bilder senare ikväll när jag hunnit ladda upp dom!




/S

H&M 149:-

Nu kommer äntligen bilderna på min snygga klänning jag köpte häromdagen! Mitt bästa köp någonsin hittils. Snygg utan något till men passar även hur bra som helst till kavaj, skinnjackan och jeansjackan. Någon som skulle vara jättesnyggt vore att ha en ljus jeansjacka till men någon sådan har jag ju inte ännu :P




ÄLSKAR DEN!

/S

Tisdag

Godmorgon!

Sitter här med en skål Coco pops men herregud vad jag är trött! Igår avslutade vi som sagt med chokladdoppade jordgubbar och vaniljvisp. Hur gott som helst! Rekomenderar!

Idag mår jag mycket bättre så ska snart springa iväg på praktiken och jobba :)


Jordgubbarna igår! :)




/S

Inte en lugn stund :S :)

Idag så skulle jag försöka att ta ett bad. Tror ni att det gick? :P hahaha noooo!

Varje gång jag fyllde badkaret så precis när det var klart och jag skulle slänga av mig mina kläder så var det något annat som skulle göras!

Sen så drog vi och handlade saker till våran flygande jacob som vi gjorde! Den blev jättegod, första gången för mig någonsin att smaka det men gott!

Köpte även med oss vaniljvisp, färska jordgubbar och choklad så nu ska vi snart bunkra upp med chokladdoppade joprdgubbar och vaniljvisp! MHMM!! GOTT!


Innan maten blev jag fast med "dish duty"... Fråga mig inte vad jag gör på bilden! Som för övrigt är tagen efter jag hade diskat klart? :)


/S

Måndag

Godmorgon!

Vad händer med mig egentligen? Nu är jag sjuk igen... inte det roligaste :( Cecilias kompis Kia kom hit nu på morgonen och har försökt boka biljett i ca 1timme nu! hahah SJ tar bra med tid på sig!

Kan visa min snygga klänning senare idag men just nu bjuder jag på lite bilder från igår och idag! :) Provade på mittbenan igår igen :)


Detta var igår innan jag sprang iväg och jobbade!

Och så imorse när jag kom hem!


Nu ska jag hoppa in i duschen! Smell u in a while!

/S


Söndag




/S


Bilder från fredagen

Igår så skippade jag jobbet efter att mamma hade varit här och myst med mig och gick istället på stan med Cecilia hela dagen. ÅT MIN FÖRSTA KORV NÅGONSIN PÅ STAN! har aldrig ätit korv på stan på grund av att de bara har griskorv och det äter ju inte jag alls :P Men den var jättegod iaf :D

Här kommer bilder från dagen


Vi var på gregoriemarknaden där jag fann min fläskfria korv!


Lite shopping:


Snygga örhängen!

Lite smått och gott som behövdes :) 



Lilla fiffi! hehe älskar mobilsmycken och den söta lilla kaninen passar mig perfekt!


Hann även att fila ner och fixa mina naglar, jag blev så besatt där ett tag av zebranaglarna :D




Bjuder på den här sista bilden ;)

Köpte även igår vad som måste ha varit den snyggaste klänningen någonsin, har aldrig gillat en klänning så mycket? höhö! Kan visa den senare. Iaf bästa köp hittills!

/S


Torsdag

Yees det är torsdag och jag vill inte ens tänka på hur snabbt mitt lov flyger förbi... :( Har avrit uppe ett tag iaf och kollat på Cougar town samt Vampire Diaries med en superfet och god smoothie, var den godaste på länge, kan lägga upp receptet sedan!

Nu ska jag hoppa in i duschen, städa lite sen förbereda mig inför jobbet ;)


Suddig bild på mig ifrån igår innan jag sprang iväg på jobbet

Kavaj - H&M
Linne - Lindex
Leggings - JC


/S

Onsdag

Godmorning! Har sovit jättebra och sitter nu och smuttar på en jordgubbssmoothie samtidigt som jag kollar in lite bloggar. Ska snart hoppa in i duschen för att sedan springa iväg till jobbet :)

ha en bra dag alla!




/S

Tisdag

Okej nu är det lite så att jag skäms med min dåliga uppdatering men det ska bli bättre. Har bara en massa på G hela tiden :P

Igår efter att jag hade lagat lunch, vitlöksmarinerade kycklingfileér igen (!!), så kom Cecilia hem och nästan bara rasade ihop, det blev alltså att mysa och ta hand om henne istället resten utav dagen.

Idag började vi dagen med en fet, riktigt fet Jordgubbssmoothie, så stört gott. Ska göra en till nu med kiwi och bär ;)

Har ett tips till alla som vill ta hand om deras hy. Jag har börjat älska BJÖRK & BERRIES produkterna och peela vet ju alla att det är jättebra och vill man då lyxa till det extra så kan man använda Björk & Berries sugar scrub med wild strawberry smak. Hemma hos oss är det Cecilia som äger denna burk men lånade lite.

Hur bra som helst och doftar otroligt gott + att huden blir som siden.


Som ni redan vet är lotionen min favorit men showern är också extremt bra och luktar underbart! Bilden ovan är lånad härifrån. Hittade när jag googlade :)



/S

Måndag :)

ojoj, blev inge uppdatering igår för efter jobbet så gick jag och Micke hem till honom och lagade mat, kollade på film och pratade. Vi gjorde vitlöksmarinerad kyckling som blev riktigt god! Vi båda älskar vitlök så vi hade väl ca två kilo vitlök kändes det som men det var iaf riktigt gott :D Helt enkelt en riktig mysig kväll med en riktigt bra vän!

Idag ska jag ha en hel pyssla-om-mig-själv-dag. Har redan nu börjat. Just nu sitter ansiktsmasken på efter en dusch och massa lotion. 

 

/S

Sunday @ work

Nu sitter jag på jobbet :) Tänkte bara säga hej och så hörs vi när jag slutar senare ikväll.


/S

Zebra!

Igår innan jag gick ut fixade jag naglarna jättecoola. Inspirationen fick jag av vackra Alexandra när jag kollade på hennes och hennes sambo Mattias blogg. Det var så otroligt grymt på henne så jag provade det och nu kan jag inte sluta kolla på mina naglar haha!

såhär såg dom ut iaf



Jättesnyggt verkligen. Zebra-naglar. Hade aldrig kommit på tanken annars så tack Alexandra!

/S

Lördag!!

Halloj allihopa! Är på superglatt humör idag! Var dock extremt jobbigt att behöva gå upp klockan 10.00 för att pallra mig iväg till praktiken efter gårdagens utgång men när jag väl började gå dit så blev jag riktigt pigg och glad. Idag har vi möblerat om i butiken och fixat trendväggar! Kul kul!

Igår så var jag och Cecilia som sagt och käka på Volos, en grekisk restaurang här i Östersund. Det var väldigt mysigt och vi började även prata med ett par som var där om allt möjligt! Blev tom bjuden ner till sundsvall med dom!! Efter det skyndade vi hem, fixade oss och drog ut och mötte upp vänner! Skön kväll men slutade tidigt eller ganska iaf för mig :)

Alla körde iaf suit up! Riktigt stolt över min outfit faktiskt. Körde helt svartvitt. Svarta leggings, svart oversize tröja, svart kavaj, vita fejk converse, Vita örhängen och armband samt ett vitt snäckhalsband ;) riktigt läckert. Synd bara att jag inte tog någon bild på alltet! :S

Nu kommer lite bilder:


Jag ;)


Min älskade LL (Lesbian lover, vårat lilla skämt) Micke och jag.


Sköönaste killen i världen Simon! På bilden härmar han smeagol ska lägga upp en video när han gör det!


Min vackra vän Cecilia


Haha jag och Cissi lånade Simons glajjor och posade lite ;)


Cissis weirda lilla pose ;)

Det var allt för mig, nu ska jag vila mig framför simpsons! kommer tillbaka ikväll och visar naglarna jag pratade om tidigare! Sjuukt coola, kan inte sluta kolla på dom!

/S

Kork it up!

Var tvungen att springa iväg på jobbet förut. Har varit och ätit på grekisk restaurang med Cecilia (träffade ett sjukt trevligt par där som vi pratade med!!) och nu bär det av ut! Hörs imorgon med bilder mm!

Ha en awesome fredag!

Ser hemsk ut här men iaf en gammal bild ;)


/S

Dålig uppdatering

Jag vet, det har varit riktigt dålig uppdatering denna vecka. Har för mycket för mig helt enkelt. Men nu är det lov så nu ska det banne mig förbättras ;)

Håller på att måla naglarna nu, fick inspiration! Kommer att bli sjukt snyggt! Speciellt till det jag har på mig idag höhö!! Ska nog inte skriva så mycket mer för nagellacket har inte torkat så det förstörs bara! Riktigt tjejigt!

Sen blir det jobb ikväll.

vi hörs om ett tag!

/S


RSS 2.0