Bilder från fredagen

Igår så skippade jag jobbet efter att mamma hade varit här och myst med mig och gick istället på stan med Cecilia hela dagen. ÅT MIN FÖRSTA KORV NÅGONSIN PÅ STAN! har aldrig ätit korv på stan på grund av att de bara har griskorv och det äter ju inte jag alls :P Men den var jättegod iaf :D

Här kommer bilder från dagen


Vi var på gregoriemarknaden där jag fann min fläskfria korv!


Lite shopping:


Snygga örhängen!

Lite smått och gott som behövdes :) 



Lilla fiffi! hehe älskar mobilsmycken och den söta lilla kaninen passar mig perfekt!


Hann även att fila ner och fixa mina naglar, jag blev så besatt där ett tag av zebranaglarna :D




Bjuder på den här sista bilden ;)

Köpte även igår vad som måste ha varit den snyggaste klänningen någonsin, har aldrig gillat en klänning så mycket? höhö! Kan visa den senare. Iaf bästa köp hittills!

/S


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Fina grejer, snygga naglar! :)

2010-03-14 @ 17:55:23
URL: http://gabbesliv.blogg.se/
Postat av: susie

haha sötnos! var den grisfria körven nå go då? :D

2010-03-14 @ 19:45:24
URL: http://susforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0