stan

Nu drar jag ner på stan en sväng med Cecilia innan mamma kommer! :D


haha igår när vi var på spader-kung och käka pizza så höll jag på att skratta ihjäl mig. Pizzan som en gubbe (gubben var en vägarbetare och hade på sig knallgul dräkt) beställde är klar så säger pizzakillen:

pizzakillen: Du, din pizza är klar
gubben: (svarar inte)
pizzakillen: farbror, pizzan?
gubben: (svarar inte)
pizzakillen: gul
gubben:(svarar inte)
pizzakillen: Du GUL?
gubben:(svarar fortfarande inte)
pizzakillen: FARBROR GUL!
gubben: HAHAHHAHAHAHHA!

Det kanske inte lät så kul men det var det då iaf :P

/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

just nu säljer jag nåt med telia XD vad säljer du?

2010-02-05 @ 14:33:39
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0