10 things I hate about you

Sry för dålig uppdatering men slutade jobbet klockan 18.00 sen gick jag och handla/laga mat. Var tvungen att fixa en del viktiga saker efter det och efter det ja... JA DÅ VAR JAG FAST!

HELT SNUSKIGT BESATT är/har jag blivit av en serie som heter "10 things I hate about you" ohh! pirrar i hela kroppen när jag sitter och kollar, vet inte men lever mig in i det så extremt mycket eller nej jag vet inte men jag känner det som dom gör i serien, känslor och sånt! hahaha sjukt fjantigt men så är det.


Har avslutat hela season 1 och första avsnittet i season 2 kommer inte ut fören den 29 MARS?!?!? Gaaaah jag kommer bli tokig!

här kommer bilder från serien! heheh yes im obsessed!



10 Things I Hate About You, Ethan Peck

 




Sista scenen i sista avsnittet S1!!!


/S


Kommentarer
Postat av: mathea

sv: Nämen tack! Sådant uppskattas verkligen! :D

Åhååhå! Kram fina!

2010-02-22 @ 22:06:17
URL: http://ispravak.blogg.se/
Postat av: Sandra - Keep It Natural

Är de en serie också, jag har bara sett filmen.

2010-02-23 @ 08:37:08
URL: http://velepa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0