Lego? Droger? Fläsk?

Erik är en smart kille, starckarn blev dagens offer för mitt utbrott jag fick på killar och jag måste säga att han är en modig gosse som inte såg så skrämd ut utan gick in för att hjälpa mig istället, något jag saknat lite nu på sistone för de flesta säger att det är jag som ska göra det ena efter det andra.. I varje fall så sa han att jag ska säga "Hej, vill du bygga lego med mig?". Förvånad är ordet för det jag blev och han erkände att det låter lustigt men att det alltid funkar, och det är igentligen ganska smart, för då har man iaf något roligt att prata om! Prova ska Safia göra imorgon!

Idag så hade vi drogdag på skolan då alla fick gå på en massa föreläsningar om just detta ämne, den sista vi var på vet jag inte riktigt vad det handlade om men om han menade att skrämma bort folk från droger lyckades han nog inte så bra för det han sa var för det mesta bara det positiva med droger... Smart man? Det var iaf då jag och stor dashkarn Lars lekte med vader! Han skulle känna på mina och när det blev helt tyst i hela salen som var fylld med några hundra kanske så klämmer han till då jag utbrister väldigt högt "NEJ NEJ DET DÄR ÄR JU FLÄSKET" varpå folket vänder sig om och hittar en tomat längst.
Jag tjockisen Tony och stordashkarn Lars hade även lite blackmailing idag.., vilket blev lite mer seriösare på slutet då dom vände sig emot mig.. Men jag hoppas iaf det löste sig för annars är det jag som måste gå och skämmas ett tag framöver..


Kommentarer
Postat av: johannast

sjukt dryg dag idag .. och håller med om den där gubben! han FÖRESPRÅKADE ju droger och pratade om det som positivt :D haha! sköning!

2008-12-11 @ 20:54:34
URL: http://lilstormen.blogg.se/
Postat av: Safia

haha ja menardu? Ja det verkade ju som han ville att vi alla skulle sitta och röka på ;):P Fast nu fick jag lite skuldkänslor för att vi är så elak.. fast skitsamma!

2008-12-12 @ 09:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0