Lyckad?

hmm om denna dag blev lyckad är ju till och fråga folket som befann sig i min närhet idag.. Jag kan ju säga såhär, kommer inte jultomten till mig i år så skjuter jag honom! För idag har jag lyckats med mer goda gärningar än vad som är sunt för en normal Safia.. på köpet höll jag idag på att bli manodepressiv kändes det som..

Killar, jag vet inte hur många gånger jag har den här diskussionen med er men tydligen lyssnar ingen för ni blir bara fegare och fegare!? Både idag och igår fick jag höra att det var jag, tjejen som skulle gå fram till killen!? Nej, för killarna har det blivit en vana att det är vi tjejer som ska bjuda till sig och saker.. Det hör ni väll själva att det inte är sunt!? Nu menar jag inte att vi tjejer bara ska sitta där som några handikappade siamesapor, självklart ska vi också bjuda men det verkar som jag snart är den enda på jorden som tycker att killarna är dom som var och borde va lite mer den som tar det första steget? Sen ska ni få höra men förmodligen inte förvånas! Killar har blivit dom nya bitcharna med fet skriven text! Nu är det dom som går och jävlas med oss tjejer och "dissar".. Eftersom att det är min Snälladag så ska jag inte säga vart våran värld uppenbarligen är påväg mot för håll!

Jag satt i Lyan och fick helt plötsligt för mig (på min snälladag) att jag skulle dela med mig lite av falska leenden, vilket som ni kanske förstår inte gick så bra för jag börjar med att säga "men hurreni, är inte ni också trött på alla falska leenden man ger till alla varenda dag?" folket jag sitter med känner sig lite obekväma och vet inte riktigt hur det ska reagera när jag fortsätter "men har ni aldrig tänkt på alla de falska leenden man ger till alla personer man verkligen inte tycker om bara för att det är lättare än att bråka och bli betydligt mindre avskydd än om man blänger som någon annan fjortis?" för att demostrera detta visar jag ett av mina falska leenden då en av mina kompisar ger mig världens hatblick och säger "A men du! tack så jävla mycket det är de där leendet du jämmt ger mig din jävel! Då vet jag hädanefter vad du menar!" oj oj oj det var ju inte direkt så jag menade..

Kommentarer
Postat av: johannaSt

its allriiight! kul att du läser min blogg stumpan! :)

2008-12-09 @ 19:44:41
URL: http://lilstormen.blogg.se/
Postat av: Safia

jo men absolut! detsamma ;)

2008-12-09 @ 21:10:19
Postat av: Safia

jo men absolut! detsamma vännen ;)

2008-12-09 @ 21:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0