Nu kommer jag!

Slapp är ordet som passar mig nu.., sjukt trött och har bara degat fram i slowmotion hela dagen. Oj kul det kommer bli på stranden Safia! Ja verkligen! Strandfolket och badvakterna kommer att behöva ringa djurvårdsupplysningen och skrika att det går ett stort flodhästsmonster löst på stranden. Sen efter det kommer dom sätta upp skyltar runtomkring mig där det står "Varning! vid vistelse nära odjur finns chans att smälta in"..


Igår hade jag as mycket att göra efter skolan så glad blev jag när jag fick sluta vid 1, men en annan seg fan som skulle gå med mig bestämde sig för att sluta vid 2.., väl iväg gick vi på kanske 3 affärer men köpte inget? Sen in på Clas Ohlsson där jag köpte en mp3 och med det gjort hade jag avverkat en punkt på min lista men sen blev det inget mer med det? Jag och monstret som spenderar sina dagar med att skriva om mig slutade upp på Pause och fikade i några timmar! Sen var den dagen slut, eller iaf för mina ärenden.. Tänkte vara snäll och meddela min kära moder om att jag var på väg hem så jag skickar ett sms där jag skriver "Nu kommer jag älskling!" vilket så klart min snusk till mamma tolkade på ett annat sätt och tillbaka får jag "Hur länge har du hållit på? Glöm inte att rengöra massage apparaten. :D" Frisk mamma om jag får fråga? Skönare finns iaf inte!


Avsluta ska jag göra med några nervärderande ord om min håriga vän! Som jag också kan säga att jag duschade medans hon var invalid, då kanske ni undrar när? Hon är väll alltid det? Och sant, ja hon är det men nu ska vi inte vara så hårda, när hon låg på sjukhus. Du är en fisk! Luktar gör du som en död (firre då menar jag). Mer behöver nästan inte sägas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0