Varasnälldagen

Har faktiskt börjat förvånansvärt bra, inte vet jag egentligen varför jag kom på denna dumma ide för jag tycker inte det tjänar något till att vara snäll men i varje fall har det börjat bra (:

några av mina goda gärningar hittills är att: jag lät min mamma använda toaletten i fem år imorse utan att bli sur och dränka henne i toaletten, jag lät hon och hennes kille mobba mig utan att käfta emot, sen var jag så hängiven till att vara snäll att jag bad om ursäkt till hela klassen för vilket svin jag var igår! Börjar bra men slutar nog dåligt..

Sen kom jag och tänka på en till sak.. Igår gick min kompis och pratade om stora vackra saker med härliga kurvor och underbart mjuka innuti, en fet härlig sak som är grön.. var det bara jag som tänkte på Safia då? Är inte det perfekta beskrivningen av hulksafia vet jag inte vad! :P 

nej hejdå nu måste jag använda all min styrka till att försöka vara något jag inte är.., dvs snäll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0