kärLEK fast för killar kåtlek

är det något för mig ? hmm jag kan inte ha förhållande för att varje gång det blir för seriöst rusar jag därifrån som en kalkon påväg till slakt .. Fast det kan ju bero också på att jag inte hittat den rätta än eller ? nu i vinter vill man iaf ha en skön stor stark man som kan värma en ..det säger vi inte nej till utan vi tackar och bockar.

I detta ämne, ämnet kärlek, har jag utnämnt min så ärade mamma till expert. Hon säger mycket klokt hon .. Som till exempel att man egentligen bara är ute efter "jakten" för det är det som är kul att sitta och flörta dvsleka och att killar i allmänhet är svin, vilket jag och många andra tycker är helt sant.  Självfallet finns det undantag men killar .. kan ni inte bara ... tvätta er ? Varför leka med männsikors känslor ? det enda ni vill är att ligga era kåta odjur ! Jag har hört att många av er killar klagar på att vi tjejer är si och så men vet ni vad ? ni har helt rätt, och vi har helt rätt att bete oss så, så kläm igen, tvätta er, skaffa bättre syn på oss och kom sen tillbaka så kan vi se efter då om det är värt att ha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0