Nooooooooooooooooooooooooooooo !

baaaaaaaaaaaaaajs ! Här sitter jag och Donia och skriver värsta arbetet när bajsdatan på skolan bara stängs av ? KOM IGEN !? vad är det för stil igentligen ? Donia sprang ner till läraren och skulle prata med henne och kom precis tillbaka och sa att vi inte behövde göra det igen .. tur det annars jävlar hade faktiskt läraren fått ! och mycke också för den läraren är inte min favorit iaf och det vet hon om !

Ikväll är det danslektioner där det ska läras ut, ringde precis på telen och fråga om jag kunde ta en extra lektion ikväll ! och jag säger bara yes fan äntligen något att se fram emot ! Här ska dansas svenska folket !

Appråpå svenska folket och dans är det något enligt mina åsikter som verkligen inte går ihop .. Jag menar att det faktiskt finns en anlening till varför det kallas "niggahdance" och det är rätt slätt och enkelt för att niggahs dansar förjävla bra och kan röra sin kropp och dom till skillnad från den vanlige svensson har bröst och rumpa att röra sig med.
Detta händer medans den vardaglige lilla svensson står och vickar på stussen helt stelt och innerst inne känner att det inte går ihop men i ett desperat försök super till och tror i och med det att hon eller han dansar som en gud medans alla niggahs står och kollar på full i skratt och hela tiden tänker "och det där är ? bajamaja dansen ?"

Självklart är niggahserna snälla och säger såklart att "oj du kan verkligen dansa ! va duktig du är" men så är det inte ! det är det onda faktat ..Truth is a bitch va ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0