Våld-täcket ?

Igår var det ju som sagt klassfest. väldigt kul faktiskt ! Safia går ner med några tjejer till våningen under för att hälsa på lite annat folk när hon dvs jag får ett samtal från en kille i klassen och pojken säger föjande "Safia safia ?? Vart är du ?" Varpå jag svarar "eh ? jag är bara en våning ner" och killen säger då följande mycket märkliga mening "Men Safia du måste komma tillbaka, alla vi här uppe tror att du kommer att bli våldtagen ! " .. Okej ?!? hur fan då ? kanske av täckena som jag nästintill fick en orgasm när jag tänkte på ? + att jag gick ner dit med en massa vänner och ändå får samtalet där han säger att alla tror att jag kommer bli våldtagen .. Mysko kille.. men men det kanske stod snälla jag ber,sätt på mig på min tröja ?
Fick skjuts hem av min ängel Marcus som kom på 2 röda när jag ringde, vi passade på att beklaga oss lite, eller det kanske bara var jag? brukar ha tendensen till att prata mycket ! men bara så att alla har det klart för sig tycker jag att det är en skitbra egenskap, orka sitta tyst som en mus och vänta på att någon ska hoppa på en och hota med kniv för att man ska börja prata .. nej tack, prata på tycker jag !
 
Idag har jag kört "hejjaghetersunksafiaochliggerframförtvendatillsjagverkligenmåstestigauppförattgåpåtoaletten" - dagen. Sen kände jag att ne fy så här kan det inte fortsätta så jag tog mig en promenad in till stan och sedan bussen till torvalla där jag myste och kollade på svanprinsessan, som jag för den delen kan utan till, och skattade som en tok till grodan som säger "krokodilerna säger TUGGTUGG!" och "jag är fast på ett omöjligt uppdrag med en laAAm PADDA!" det kanske inte låter så kul men lägg till en fransk dialekt på det och en ful liten missbildad groda så kan jag lova er ett skratt ... Fast ännu en gång kanske det bara är min kamelhumor ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0