Tisdag and Im sick!

Jag är sjuk.. inte mentalt menar jag nu även om jag är det också.. Men jag har fått en dunder förkylning och det är inte kul + att jag har världens huvudvärk så jag kan inte sova? Sen fick jag också en liten utskällning av Donia för att jag sover mycket på lovet? Det är lov? För den sakens skull hotar hon med att kissa på mig? Inte fin tjej det där? Man kissar väll inte på folk eller har jag fel?

Datorn hade lagt av i en dag och sedan övertog min lillebror datorn exakt hela nästa dag där har ni svackan.

Istället har jag varit social med min kära syster som åker till Rhodos i 2 veckor på söndag.. Det har varit jättekul och vi var inne och köpte resväskor igår (hah! jag fick också en! ) som vi tappert försökte få plats i.., vilket gick! .. halvt? Men jag kan inte låta bli att vara jättejätte avundsjuk på henne att hon får åka! Jag vill också! SAFIA WANTS TO GO TRAVEL!? 
Pratade med mamma och hon sa att våran resa kanske blir tidigare än förväntat och smäller av kanske redan nu i maj!? Yes! Ska mer utomlands i sommar också men vart är en annan fråga!? :P

Menppooooooooooooop on alla tycker jag nu för dom har avinstallerat min kamera på datorn så att det inte går ladda uåå några bilder och jag orkar inte installera den igen nu... morr!

Nu ska jag försöka göra något med min sjuka kropp? I need a sjuksköterska! 

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0