Underbart!

Dagen började med bad på storsjöbadet som var väldigt roligt minst sagt!

Sitter på lektion nu och känner att detta verkligen inte är min grej men uppgiften vi ska göra under 20timmar framöver + badet imorse har verkligen fårr mig att tänka på sommaren. Längtar något så in i h######e! Det blir utlandsresa/or? Förmodligen bor jag också i sthlm också mestadels. Känns bra det ja!

Roligare är även att min storasyster äntligen har insett att det inte finns något att hämta här i ÖSD. Min bondesyster tror att hon har blivit storstadstjej! Härligt! Det bådar bra för dig dina, att konvertera är helt OK! 


Ikväll blir det förmodligen väldigt sent på Wendlas så något mer blir det nog inte fören imorgon. Men vet ni vad? Livet rullar vidare. NJUT AV DET!

Btw, jag är hungrig (inget ovanligt) väldigt hungrig. maaat..., maaat.., maaaat! mat!


 


Give it to me baby! aha aha!



/S


Kommentarer
Postat av: Dee

Meeeh du misstolkar mig.. JAG har inget att hämta i Östersund men många andra har det.. Och JA jag är en storstadstjej, jag vet att du också vill det men jag tror inte det är nått för dig :P

2009-04-03 @ 11:39:26
URL: http://dina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0