Fredag

Yes idag är det fredag och min enda lediga dag från träningen så självklart blev det fetaberta fika på Pause!

Det är något fel, något alvarligt fel.. DET GÅR INTE EN ENDA JÄVLA DAG UTAN ATT JAG FULLSTÄNDIGT GÖR BORT MIG!? vad är problemet? jag skyller på min disfunktion3lla släkt! det måste vara det..

yeah baby, jag ligger på sängen och skriver när jag får höra att jag är sexig! yeah! den sitter aldrig fel! Speciellt inte nu när alla hjärtans dag närmar sig, får ångest.., tänker iaf dra ner till sthlm och dra ut! Får be dom där att hooka upp mig med någon hunk! men yes! nu blev man på bättre humör!!

Ska dra ut nu, det är ju iaf fredag! Imorgon blir det, tydligen ösds nya ställe, böle? varför har de blivit så inne? fester där varenda helg och ligger långt bort? hmm, man undrar vad som händer.., fast detta är ju Östersund och det säger ju allt.


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0