Shake ya booty girl!

Ja folk, tro mig inte när jag säger det men det har varit en toppen dag hela idag! Min rumpa har fått eget liv de senaste 3 timmarna (APOR har blivit lössläppta där i och har nu weeidparty med mel gibson) och det får den gärna ha även om den skrämmer lillebror, mamma och hennes kille! Pepp pepp pepp är jag på Josefins och Cissis 18års fest på Lördag! Då jävlar blir det dansa av kan jag lova!´Ett mirakel om det inte senare läggs upp på youtube på söken "bootymadness Crazy girls loose controll!"

Anledningen till denna sjuka glädje är ju en sak som hände igår, Yeah baby!, hah och mer om det får ingen veta! Men jag kan ju säga såhär.., det fick mig att hoppa runt som en brunsti ko och bombringa folk! Sen blev det inte mycket mer av det som kallas sömn..

Vi ska göra en liten mätning om hur länge mitt strålande humör håller.. Imorgon blir det dag 2.. räkningen har börjat! hur långt kommer det att hålla? hur ska det gå? det får du veta... i nästa avsnitt (inlägg) av Safias happy (probebly high on crack) beteende! hahahah nejdåå!



´
definitivt ett weeidparty going on in there!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Hur det kommer sig at jag är glad? :) Mja, delsa för att det snart är helg, samt att detta är min sista vecka på det här tråkiga jobbet, plus att jag har en liten tripp till Stockholm att se fram emot nästa vecka :)

2009-01-28 @ 07:53:10
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0