Blodig biff!

var det jag mötte efter att jag landat! Tog arlanda expressen hem, dumpa bagaget och sprang och mötte Sanna. Det är verkligen lika kul varje gång att träffa henne! Händer alltid något kul och oväntat precis som när vi var små och gjorde sjuka små saker som till exempel att pröva äta nacho chips till allt möjligt, och då menar jag allt.. en av alla saker vi provade var grädde, jag kan lova alla att det inte var favoriten! Iaf var jag och min lilla vän så hungrig att vi sprang in på Jensens böfhus och käka lunch, men lunchen tog så lång tid så att det blev middag också..Gott var det inte med blodig biff, gillar inte att när man ska skära i den så kommer det bara ut blod... inte min grej.. jag blir illamående.. men felet rättades till och jag fick min välstekta gobit! Träffade även på n väldigt charmig servitör/bartender (vet inte vilket) som var hur charmig som helst och lät oss inte vara? Killen vet hur man gör, säg någon tjej som inte gillar att bli uppvaktad?! ne just det.

När jag kom hem trodde både pappa och co (dvs fru) att jag gick på något då jag körde u-blatten med världens bryt och la in lite arabiska! Kul var det! Pappas fru heter numera HALIB! men inte sån ko som man mjölkar utan kvinna man mjölkar! haha för er som inte förstår betyder halib, mjölk.

Imorgon blir det stan, bio med pappa och sedan utgång med vänner!

/S  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0