Monday and new week.

Idag är det måndag och starten på en ny vecka! Everything is possible and everything can happen! Positivt va? Trovärdigt? Nee.. Joorå!

Har varit och tränat och det känns otroligt skönt! Vi funderar på att träna varje dag på morgonen så att vi har dagarna lediga. Det låter bra tycker jag.

Dagens planer ser inte så roliga ut? hmm vad blir det? En sväng på stan kanske? Kolla om jag hittar något snyggt? Springa förbi Linn och hämta kameran? (yes the camera! bilderna kommer i så fall senare ikväll!) sen blir det väll hem och ta det lugnt?


jag ska iaf kissa på handel...

/S

Kommentarer
Postat av: malin

du måste skicka bilderna till mig. hihiiiii

2009-03-30 @ 17:09:22
Postat av: MIchelle

safia din msn :)

2009-03-30 @ 21:24:06
URL: http://michellehejdenback.blogg.se/
Postat av: Safia

absolut! ;) kommer säkert synas överallt över nätet inom kort kan jag lova! ;):P

2009-03-30 @ 21:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0