Segast. ja.

är det jag som är segast eller? ja. Har legat framför datan och tv:n hela kvällen.. har jag fått något gjort? nej. Skajag ut ikväll? nej. Skulle ha gått ut men känner mig alldeles för trött och sen så fick jag inte gå ut nu heller för min lilla fader som tyckte det  var onödigt att gå ut såhär sent.. har han en poäng? ja.

Så denna kväll blir det té, fruktsallad och film med pappa. Känns det som samma sak hände igår? ja. Men tycker jag om det? ja. Detta blev ganska enformigt, det med att jag ställer frågor till mig själv..

Nej usch! Kände att det här inlägget blev otroligt tråkigt det borde inte publiceras igentligen. Men det gör det ändå!


/S

Kommentarer
Postat av: zahraa

hon tackar hon tackar :)

2009-03-08 @ 01:18:14
URL: http://zazzaaa.blogg.se/
Postat av: Leila

Hej sötis! Jag har en frågestund på min blogg (min första), kika jättegärna in och lämna en fråga! PUSS <3

2009-03-08 @ 09:18:33
URL: http://augg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0