@ D:s

Ligger i soffan hemma hos D. Vi hade det jättemysigt igår. Såg Clash of the titans. Helt okej film. Inte den bästa men inte dålig heller. Helt enkelt OK! :D

Idag har vi bara myst hela dagen och käkat kebab till frukost! Mmm yummie vitlök ;) Ska snart hoppa i bilen och åka hem igen.. väntar bara på att D ska bli klar.

Imorgon börjar träningen... höhö ska upp tidigt och träna men vi får se hur långt jag klarar på den träningen..! I WILL MAKE IT! Har latat ihop mig helt för mycket.. Det ska bli lite GO i mig igen!


Jag just nu :) man ser ju hur lat jag är! höhö!

/S

Kommentarer
Postat av: simone

Snygg du är :)

2010-04-25 @ 19:15:15
URL: http://fattybom.se
Postat av: Marreh

Gud vad jag saknar diiiiiiig, så det inte är klokt!!!!! Vi måste ses nån dag. Nån helg ? Nån lördag ? När kan du ? Vi måste bara umgås !!!!! <3

2010-04-25 @ 20:09:04
URL: http://marreehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0