Flippnation

Hello igen :)

Tog en långpromenad, dusch och powernap. Har haft irriterande jäkla  spänningshuvudvärk (säger mami att det är iaf) hela dagen. Sov inget inatt heller... bläää!

Sitter och skrattar för mig själv när jag tänker på igår. Jag och Maria hade en heldag av flippnation! Började med snack innan vi började göra helt galna videos. Efter för mycket lekande lagade vi mat, kollade på SAC-avsnitt och pratade innan jag trallade hem! Helt awesome dag helt enkelt. Så skönt när man bara släpper allt och är barnslig med varandra. 


 


Bilder från nästan exakt ett år sedan nu. haha bilderna vi tog igår fick jag inte behålla.. med all rätt!

 

/S


Kommentarer
Postat av: marreh

hahahaha flippnation e bara förnamnet !! yess får göra en repris snart igen! haha

2010-08-10 @ 16:36:01
URL: http://marrehlito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0