Juldagen 25 december

Godmorgon!

Ligger i sängen och myser nu med min lilla kusin Sanna.

Efter julfrukosten med alla kusiner igår (var riktigt roligt faktiskt) så drog vi vidare hem till oss för Kalle Anka och mat. Åt och åt och åt gjorde vi innan alla krachade framför tv:n och då blev det dags för julklappsöppning.

På kvällen när vi kollat på film åkte ena hälften hem men min lilla kusin stannade kvar. Nu på morgonen har vi bara legat i sängen och ätit choklad som några jag vet inte vad.


Min fina lilla mamma.


hahah vi kusiner körde igång charader där nästan alla var med.. men det  var riktigt skojjigt!












Lite av maten :P


Min långa långa lillebror blev lite sur då jag ville ta bild med honom :)

Ja då var man klar med ännu en Julafton. Hoppas ni hade en riktigt awesome julafton med nära och kära.

Nu ska jag mysa mer med kusen.

 

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0