5 veckor?

5veckor paserar snabbt.. herregud 5 hela veckor! Ja snart har jag varit här p å mitt favoritst älle på jorden i 5 veckor..


Eller jag vet inte om det är det längre. Älskar , verkligen älskar det här stället men det som jag saknar är mina syskon. Dom jag delade allt det här med. Har alla mina barndomsminnen här med mina dom och det var mycket det som gjorde det till mitt favoritställe.


Jag och min syster som gjorde allt tillsammans och mina bröder som alltid fanns där att retas och leka med.. Saknar känslan jag fick när jag var mindre. Mina andra halvor eller blir det fjärdedelar haha?


Men såklart är det underbart med stranden och alla vänner nu med :)



Bild från senaste sommaren 2006 då vi alla var tillsammans i marocko. På bilden, Mounia, Meriem, Dina(min syster), Souhaila och jag. Hehe we had fun. Ingen bra bild alls men den enda jag hittade :)


äåö


/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0