Fredag 9 juli

Godmorgon!

 


Vaknade upp för ca 1,5 timme sedan och har sedan dess inte gjort ett skvatt förutom ätit frukost.. Internet gick sönder samma dag som senaste inlägget så därav den dåliga uppdateringen.


Anyhow.. jag sket i mitt magont och gick ner till stranden iaf. Kändes bättre fram mot kvällen så jag gick även ut. Bra beslut för vi hade jättemysigt. Först var vi hos en kompis sen tog vi en promenad ner till ett populärt strandcafe där vi satt länge och skratta innan kvällen slutade hemma hos en kompis igen.


Dagen efter, mådde jag riktigt dåligt så skickade iväg pappas vän att köpa godis. Så med en hel kasse godis låg jag hemma hela dagen, exakt hela dagen och kolla på film.


Igår blev jag less på vädret, HAR INTE SOLAT På 6 HELA DAGAR!!!!, så då flydde jag stället och vi åkte in tetouan för rejäl shopping.

 




Nu iaf är det bra väder så nu ska jag kila ner till stranden och pressa med min nya madrass!

Sjukt varmt är det i sverige också har jag fått höra, hoppas det håller sig tills jag kommer hem..!

 

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0