KAOS!

Oh herremingoud. Det är total kaos här för mig. Kom hem vid sex och mådde jättedåligt/ille och ville typ spy, känns lika nu + att det känns som om jag kommer svimma när som helst. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag på hög nivå och jag har inte ens börjat packa. Imorgon kan jag inte packa för då får jag inte ha något inplanerat. D har planerat en suprise nämnligen.

Min hjärna kokar över nu. Kom precis på att jag måste skriva en uppsats innan fredag klockan 10:00.. Piss jag som trodde jag var klar nu.

Jaja ska jag hinna måste jag sätta igång! Vi hörs senare när och om jag blir klar!


Jag imorse :) Körde på bustier och tunn svart skjorta. Hahah märks det kanske att jag gillar min sjal mycket eller?


haha vad gör Lady med mig? :P



"I aint no looser so I better keep on fighting so u dont get the wrong idea bout me"


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0