Lördag 5 juni

Hejsan!

Dåligt värre med uppdatering men har haft fullt upp och hur kul/mysigt som helst. Åker snart bort i 5 veckor så spenderar hellre min tid med mina nära än att nörda vid datorn på dagarna hehe :P Jaja i fredags gick vi en sväng på stan men slutade såklart upp med att kolla på alla studenter. Efter det var det bara att säga hejdå till Cecilia som jag inte kommer träffa på 6 veckor. Kvällen spenderades mysandes med min familj och D. 

Idag, hoho vad har jag gjort? Mådde riktigt dåligt imorse så låg och bättrade mig några timmar innan jag och D åkte ner till ICA för att köpa gottis för att sedan åka vidare till fålatjärn. Jättefint ställe med en sjö och brygga där vi hade sommarstuga förut. Så där låg vi ett tag och prata innan det blev för kallt så vi åkte hem. Sen har jag väll mest svullat mat hela dagen? Moaha alltid gott ;) Laddar upp bilder från både idag och igår.



IGÅR:
 






En massa glada härliga studenter!



Cecilia och Josefin!


Innan jag och Cecilia sa hejdå köpte vi med oss hem jordgubbar och körsbär! Huur gott?


Ooj vad blek och annorlunda jag ser ut? eller haah jag har väll inte sett mig i spegeln på ett tag!? :D

IDAG:






Ser helt efterbliven ut här på sista bilden men haha ja vem fan bryr sig? Åt iaf ugnsbakade chips idag..igen :P Goda är dom och dum som jag är får jag för mig att eftersom det är mycket mindre fett i dom så får jag äta varje dag :P


Jag för någon timme sedan.. risig och har som vanligt svårt att fastna allvarlig på bild :)


Opsan! Nu är klockan 00:01 så nu ska jag sussa men vi hörs imorgon!


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0