Nu slocknar jag...

Det är helt otroligt det här.. jag har inte hunnit packat klart utan det har under tiden istället tillkommit en massa saker som jag verkligen inte kommer att hinna med till imorgon.

Mitt rum förtjänar inte att kallas för rum. Det ser ut som ett krigsfält och jag är så trött så att jag vill gråta så jag slängde ner allt på golvet för att jag ska kunna sova.. Snart klar med packningen iaf..Imorgon blir en fullspäckad dag.

Hahah nu stängs mina ögon igen och det börjar bli en extrem ansträngning att hålla ögonen öppna.. Sov gott så hörs vi mer imorgon!


haha bögtass-handen men hittade mammas sköna/snygga gamla tröjja och mina sönderklippna shorts som jag sprang runt och yra med...


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0