abobooo

Kom faktiskt absolut inte på någon annan rubrik än det där? Men haha jaja det gör väll inget?

Satt och funderade på vad jag ska göra. Hur tråkigt som helst nu här hemma men så kom jag att tänka på min hobby (skrev om den tidigare) och började söka. För jag åker ju till Marocko om tre och en halv vecka men när jag kommer hem så ska jag åka till min syster på RHODOS!!! Så nu sitter jag och kollar biljetter i augusti!

Så om min syster läser detta...JAG KOMMER I AUGUSTI (mest troligt)! Hon jobbar som reseledare där nere och har hand om bland annat en massa turer man kan åka på. Hon har hand om ibland (vad jag kan förstå) en tur som heter "segla i lyx" som jag skulle dö för att åka på! Såg hur fint ut som helst hehe!


Bilder från turen tagna från min systers blogg


haha jag nu "what to do"

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0