finally my friend sun came to visit

Solen tittade ju fram för någon timme sedan här hemma men som sagt det blåser fortfarande och är kallt. bläää!

Gud vad ointressant inlägg hehe! Jag har ju inte gjort något som helst idag? Gått mellan mitt hus och det större huset för att typ skaffa mat? haha! På vägen mellan husen (de otroligt långa 20 metrarna) passade jag på att ta kort nu när det ändå var bra väder?

Väntar på att D ska komma hit och krama mig nu.


solen tittade förbi och sken på våran lilla gård (häbret på bilden)


Det är mitt lilla hus som syns lite på bilden :P




plupp..,hehe ser ut som jag är på toan? mahaha



Men herregud vad ointressant inlägg det här blev! haha vem fan vill veta detta? hmm jaja jag går nu så jag inte kan uttråka er mer!

Ha en härlig och mysig söndagskväll!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0