Fredag 7 maj

Godmorgon!

Vaknade precis och insåg att jag missat nationella i engelska idag? En fråga har jag...VAD GÖR MAN DÅ?! Åhhh! aja ska snart gå upp och äta om jag kan. Mådde väldigt illa igår av maten hela tiden. Skulle ju bara fattas, magsjukan, igen. HAHAH!

Pillat lite på designen igårkväll och idag. Lite småförändringar gjorda. Vill ha ny header men har inget prog man kan fixa det i? Jaja.

Ha en skön fredag! (haha omedvetet såg jag att jag skrivit slö istället för skön men ändrade!)

/S

Kommentarer
Postat av: Chriss

Jag tror det kommer ett tillfälle till att skriva på, så var det för ett par år sedan i alla fall. C

2010-05-07 @ 17:43:25
URL: http://ettsnarttva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0