Grillning på G

Yes det är ju underbart väder ute och då måste man ut och grilla eller hur? Varenda männsika jag har pratat med idag har sagt att dom ska grilla och självklart ska jag också det ;)

Jag och ett gäng vänner ska grilla hos Cecilias mormor om jag har fattat det rätt? Ska bli mysigt och gott för här hemma hos Cissi marineras olika kött förfullt!

Ja, juste! Jag har ju ett problem.. Skulle fixa tzatzikin men det finns inget rivjärn här?!? Jajaj jag kommer på något!

Vi hörs senare och ha en riktigt härlig fredag i det fina vädret med fina vänner!

/S

Kommentarer
Postat av: Julia

hejhej allt bra med dig? =)

kram//Julia

2010-05-21 @ 21:13:35
URL: http://pinkstreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0