Grönalund?

Hello, nu är jag hemma. Eller har varit hemma i en timme men har legat och vilat upp mig :) Det blev ingen grönalund. Är besviken för det var något jag verkligen ville men det kommer ju definitivt fler gånger! Istället gick jag och Cecilia på stan och shoppade. Fick med mig hem en klänning, ett par skor, lite strumpbyxor, nagellack och en massa armband!

Helt underbart väder var det också idag! Tror det var mer än 22 grader någongång under dagen och skinande sol hela tiden! Hade på mig ett linne och en tunn tunn kofta och svettades ändå som en gris :P Otroligt härligt.

Sitter nu och kollar på top model. Ska alldeles starx klicka hem lite saker från H&M tror jag?!

ma råkes!


Just nu :)

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0