Kungsträdgården och Gamla stan

Åh vilken underbar dag! Solen har skinit konstant och det har varit 20-22 grader i skuggan hörde jag? Kändes verkligen som sommar! Svettades till och med!

Jag, min pappa och hans fru tog en promenad genom gamla stan (hur mysigt som helst i det här vädret) och sedan till kungsträdgården där det var otroligt vackert med körsbärsträden (har för mig att det är det?).. Nu kommer sommaren! Efter det gick vi in till gallerian och käkade vad som måste ha varit den godaste räk/kräftskjärts salladen någonsin. Tror jag dog lite grann..!

Nu är jag iaf hemma och helst slut. Ska sätta mig och kolla på tv och koppla av :)



I kungsträdgården. Så vackert eller hur?!




Så jäkla härligt väder! Notera lillen vid vattnet i bara kallingar och tisha!


Har valt att inte ta med mina kompanjoner på bild då jag vet att båda inte vill vara med :)




/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0