Lördag 1 maj!

Godmorgon/eftermiddag!

How u doing? Bakis? hahaha inte jag inte iaf! Var inte ute igår inte alls :D

Fick en ros av D när han kom hem efter jobbet, kollade på film igen och myste sen åkte jag med mamma hem så vi lagade mat och åt. Hade väldigt mysigt. Sen efter det kom D hit till mig och resten av kvällen spenderades mysandes.

Jag har verkligen förändrats ser jag. Förr var jag ute och festade varenda helg och det fanns typ inget som hette stanna hemma med film? Numera går jag sällan ut och tycker nästan att det är jobbigt att gå ut. Nee  jag har blivit en hemmamask!? Inte för att jag skaffat kille eller så. Det började innan. Har helt enkelt tröttnat :)

Haha fast det är ju egentligen ingenting att oroa sig för because idag kommer CARRO HEM och hon drar alltid med mig ut på galenskaper! Just nu sitter våran/min/allas lilla delfinunges padda på flyget hem! Åhhhh vad jag har saknat henne! Har varit borta i 3mån!


I år på valborg:








Förra året på valborg:

Sommarförfest med ett gäng brudar!

Shake!




Jag och Donia på G


Söta Ana och jag :)

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0