Lördag 16 maj

Godmorgon!

Måste bara säga FASIKEN VA BRA VÄDER DET ÄR HÄR I STHLM! Heelt underbart! Var nyss ute och mötte upp min bror och solen bara skiner. Man behöver nästan inte ens ha på sig en tröja utan det funkar bra i linne eller tisha! I alla fall hämtade vi upp ett par blommor för idag fyller min pappa år. Vi ska fira honom nu alldeles strax, hoppas bara han inte vaknar innan hans fru kommer hem med tårtan :)

Ha en härlig lördag och ut i solen och njut!


Jag för en stund sedan :)

Jag just nu...:)

 

/S


Kommentarer
Postat av: jeanette

Underbart ! Här på västkusten har det varit varmt men inte så soligt, Mer regnit :(

2010-05-15 @ 18:19:38
URL: http://jeanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0