Lördag 22 maj

Gokväll? hehe

Lite sent men bättre senare än aldrig? Igår var det grillning och vi hade en riktigt rolig och trevlig kväll även om jag och D var de ända nyktra på stället tror jag? Tzatzikin kirrade jag och den blev hur god som helt måste nästan säga att det var kvällens höjdpunkt? haha! Men allvarligt.. den var stört god! Vi var iaf ett helt gäng som grillade och åt god mat direkt från våra smått handikappade engångsgrillar som slocknade hela tiden... Efter det anlände det lite mer folk och det blev kubb på gräsmattan tjejerna mot killarna. Hmrmh tjejerna vann!? (inte?:P). Efter ett antal matcher lullade alla fulla och glada hem till Cecilia där folk satte sig på taket och njöt (man kan gå ut på taket eftersom hon bor längst upp). Någongång inatt bestämde vi oss för mer kubb och gick då till campus och spelade där nakna killar (butt naked) sprang runt med facklor?!
Till sist gick några på krogen, några hem och jag och D på en liten promenad hem till honom.


Min lördag började hur härligt som helst i min Ds famn. Vi låg och pratade en  hel det tills det var dags att gå hem till Cecilia för att sedan åka hem till mig. Nu åkte Cecilia precis så nu tänkte jag passa på att slänga upp lite bilder från igår? Ja, det blir bra :)



















Avslutade den här bildbomben med en bild på mig med lottas tuffa hatt från H&M!

Ha en härligt fortsatt lördagskväll. Jag ska in i duschen och fräscha till mig ;)

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0