Lördag 29 maj

Halleloja!

Hur har eran dag varit? Min har varit riktigt skön. Igår så blev jag inte så mycket mer piggare så jag låg kvar i soffan! ahah! Ne men jag gjorde i stort sett det, Josefin och Mina kom hit och sen kom även D, spelade lite GT innan tjejerna gick ut på krogen. D stannade kvar med mig och vi låg och pratade. 

Idag har jag haft en lika härlig och lugn dag. Vaknade upp duschade, gick ner på staden och köpte en present till mamma imorgon som jag tror hon kommer använda flitigt! hmm guess what! :P Hon läser så kan inte berätta ännu.. Köpte även lite choklad och vad som måste vara världens godaste Body lotion. Jag tror nästan aldrig att jag luktat på något så gott. Helt otroligt underbart. Kan visa sen :)

Nu ska jag kolla på en film som heter Dear John och vänta på att Cecilia ska komma hem så vi kan åka hem till våra föräldrar. 

 









Oh vilken tjej gillar inte att leka med camen? haha nej men ser ni ringen? Min nya favorit. Bland det snyggaste jag sett! Älskar den. Nytt armband och halsduk på bilderna också :)


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0